למרות ההצעה שקיבל מאנטליספור הטורקית, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, והתבטאויות של בני משפחתו כי הם דורשים כי יעזוב מיידית את הפועל ת"א, במועדון קיבלו החלטה לפיה הישאם לאיוס לא ישוחרר מהמועדון.
לאיוס, שאינו מתאמן באופן סדיר בשל פציעה, לא שיחק בשני משחקי ההכנה, מול לגאנס ובראונשווייג במסגרת מחנה האימונים בגרמניה, בעקבות החלטה מקצועית יזומה של הצוות הרפואי. השחקן נותר בבית המלון של הקבוצה יחד עם יתר השחקנים הפצועים, אלן אוז'בולט, עומרי אלטמן ופבלו גונסאלס, שנותרו עם הפיזיותרפיסטים לטובת טיפולים רפואיים.
2 צפייה בגלריה
אייבינדר
אייבינדר
מי ימצמץ ראשון? לאיוס
(צילום: עוז מועלם )
ללאיוס, שנרכש בקיץ שעבר ב-700 אלף שקל ממ.ס כפר-קאסם, יש חוזה לשנתיים נוספות בוולפסון, כשאין לו סעיף יציאה בחוזה. ההצעה של המועדון הטורקי נמוכה מ-600 אלף אירו, כשמתוכה עוד צריכים להעביר שלושים אחוז לכפר-קאסם. במצב העניינים הנוכחי, תכניס הפועל ת"א מהעסקה כ-420 אלף אירו, הצעה שלא מקובלת מבחינת האדומים.
"בני המשפחה שלו עושים לו נזק גדול וחבל, אבל הוא לא יילך לשום מקום", אומרים בקבוצה. "הוא נשאר שחקן הפועל ת"א. נגמרו הימים שמשחררים שחקנים בגרושים. יש לו חוזה לעוד שנתיים, מה שהוא לא יעשה, הוא יהיה פה, לא רוצה לשחק, יישב ביציע. יש פה כפיות טובה מטורפת".
2 צפייה בגלריה
 חן סול
 חן סול
מחכה להצעה הולמת. סול
(צילום: עוז מועלם )
מנהל מחלקת הכדורגל, חן סול, הבהיר כי הוא לא ישוחרר לאף מועדון אלא אם כן תגיע הצעה שהולמת את רף השווי שלו מבחינת הפועל, לפחות מיליון וחצי אירו, וזה כרגע לא באיזור. "הפועל ת"א תוכיח שהיא כבר לא המועדון הקטן שלחוץ על כל שקל, הוא לא ישוחרר".
פורסם לראשונה: 10:55, 20.07.23