אושר דוידה צפוי לחתום היום (שני) על חוזה לשלוש שנים בסטנדרד ליאז' הבלגית. הפועל ת"א תכניס 1.5 מיליון אירו ודוידה עצמו ירוויח 150 אלף אירו בעונה.
עומר בוקסנבוים, המנהל המקצועי של הפועל ת"א, מנסה לאתר שחקן שייכנס לרוטציה, כשאחד המועמדים המובילים הוא ניב זריהן ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים ונותר ללא קבוצה כעת. אופציה נוספת שעלתה היא לצרף את דיא סבע, אך במועדון נרתעו מדרישות השכר שלו - כ-600 אלף אירו – והחלוץ בדרך לחתימה בסיבאספור הטורקית לעונה.
2 צפייה בגלריה
דוידה בפעולה
דוידה בפעולה
אושר דוידה. עובר לבלגיה
(צילום: עוז מועלם)
בין ליאז' להפועל ת"א התנהלו בשבועיים האחרונים מגעים לצירופו של דוידה הצעיר, אולם הצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום. רק שלשום (שבת), ממש במהלך המשחק של הקבוצה במחזור פתיחת העונה נגד הפועל חיפה, הגיע האור הירוק מהבלגים שקיבלו את הדרישות של האדומים.
דוידה היה רשום בסגל של הקבוצה לקראת המשחק בסמי עופר, אולם בשעות הלילה המאוחרות בשישי האחרון, הוא ביקש לא לקחת חלק במשחק בטענה שיש לו רגישות בשריר הירך האחורי. אתמול הוא המריא לקראת בדיקות רפואיות, שייערכו היום במתחם האימונים של ליאז' ב-11 בבוקר.
בזמן שבעלי הפועל נתנו את האור הירוק לדוידה ואישרו לו לטוס לבלגיה, הגורמים המקצועיים-ניהוליים כלל לא ידעו, מה שמצביע על מה שמתרחש בהפועל ת"א בין הבעלים למאמן קובי רפואה, שעודכן רק בשעות הבוקר אחרי הפרסומים בתקשורת. גורמים בהפועל ת"א עוד ניסו להתקשר לדוידה בשעות הבוקר, אבל הוא כבר היה על המטוס.
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה. לא עודכן
(צילום: עוז מועלם)
גורמים בהפועל טענו כי העדיפו שלא לחשוף בפני יתר האנשים במועדון את פרטי העסקה, על מנת למנוע הדלפות מוקדמות של המעבר הצפוי. "איך יכול להיות שלוקחים את השחקן הכי כישרוני שעוד נשאר במועדון, סוגרים בשקט את המעבר שלו לקבוצה אחרת ואפילו לא מעדכנים את המאמן שרואה את הכל דרך התקשורת?", אמר גורם במועדון. "מילא שלא סופרים את הדעה שלו כי עשו את המהלך, אבל במינימום שהיה מעודכן".
על מנת לייצר שקט במתחם האימונים אחרי ההפסד במשחק הבכורה נגד הפועל חיפה, במועדון הבהירו כי השוער סטפן מרינוביץ' לא מיועד לשחרור וימשיך לעמוד בין הקורות, כשגם גודפריד רומראטו ההולנדי יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו לפחות עד ינואר. בנוסף, הקבוצה הודיעה על צירופו של הבלם אנטואן קונטה שחתם בקבוצה לעונה אחת ויקבל שכר של 80 אלף אירו. הפועל ת"א תוכל לשחרר את קונט במידה שיבצע עבירות משמעת.