אחד מהשחקנים המרכזיים של בית"ר ירושלים בעונה החולפת, יון ניקואלסקו, בדרך להירנביין. זאת לאחר שההולנדים העלו אמש את ההצעה לחלוץ ל-1.3 מיליון אירו. רק שישנו מכשול אחרון בדרך למעברו של המולדבי.
הקבוצה הסלובקית, דונאיסקה סטרדה, אמורה לקבל 20 אחוז ממכירה עתידית שלו, כך שלבית"ר יישארו כמיליון אירו מההצעה האחרונה של הירנביין והיא לא מוכנה לקבל זאת. הירושלמים דורשים מההולנדים אחוזים ממכירה עתידית או שהם ישלמו את החלק של הסלובקים בעסקה.
2 צפייה בגלריה
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
ההערכה כי בסופו של העסקה תצא לפועל. ניקולאסקו
(צילום: עוז מועלם)
ההערכה כי בסופו של העסקה תצא לפועל, כשייתכן כי המשחק מחר (חמישי, 20:30) מול פאוק סלוניקי יהיה האחרון של החלוץ המולדובי, שכבש בעונה שעברה 15 שערים והוסיף שישה בישולים.
המכירה האפשרית של ניקואלסקו, יחד עם הרווחים מהמשחק מול פאוק, יובילו את בית"ר לחיזוק משמעותי של שלושה זרים איכותיים. המיקוד כרגע הוא בעיקר סביב עמדת הקשר האחורי, כשבבית"ר ממתינים להתפתחויות של איסמעילה סורו בסלטיק. בית"ר כבר הגיעה לסיכום על שכרו מול הקשר מחוף השנהב ששיחק תחת יוסי אבוקסיס בבני יהודה והוא מעוניין לשוב ארצה. העניין כרגע הוא בינו לבין סלטיק, שבוחנת אפשרויות של מעבר לקבוצה אחרת בעונה האחרונה שלו בחוזה.
העזיבה הצפויה של ניקואלסקו צפויה להוביל לחיזוק בחלוץ נוסף לפרד פריידיי, כשהמטרה גם לצרף שחקן כנף זר במקום דנילו אספרייה. לגבי עמדת הבלם, במידה ואורי דהן, ששב למכבי חיפה, ישוחרר בשבועיים הקרובים, הוא יחזור לבית וגן.
2 צפייה בגלריה
ברקוביץ'
ברקוביץ'
ברקוביץ'
(צילום: בית"ר ירושלים )
מי שיצטרך לבית"ר הוא הקשר אמיר ברקוביץ', שחתם ל-3 שנים במועדון. ברקוביץ' (23) גדל בהפועל רעננה, ומשם עבר לברנסלי האנגלית, שם שיחק את רוב שנות הנוער שלו. לאחר מכן חתם במכבי ת"א, שיחק בבית"ר ת"א/בת-ים ובמכבי נתניה.
"אני מגיע לתחנה משמעותית בקריירה שלי", אמר ברקוביץ' לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה. "כל שחקן חולם לשחק במדי מועדון גדול כמו בית"ר ירושלים. הייתי בטדי לא מעט פעמים בתור שחקן יריב, ואני שמח שכעת אוכל לעשות זאת בתור שחקן המועדון, ולהרגיש את הטירוף של טדי והעוצמה של הקהל".