מכבי ת"א מצאה מחליף לדניאל פרץ. הקבוצה של רובי קין החתימה לשנתיים הקרובות את דניאל טננבאום, ששיחק בקבוצה במשך שבע שנים ועזב לפני שלושה חודשים. כעת הוא חוזר, ואפילו הספיק להירשם למשחק נגד צליה הערב (חמישי) במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג.
טננבאום, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, כבר היה סגור בהפועל פ"ת, אולם אז החלו להגיע המסרים מקריית שלום והוא ויתר על האפשרות לחתום בעולה החדשה. כרגע נראה כי הוא יילחם על המקום בהרכב מול רועי משפתי, שהגיע הקיץ לצהובים.
2 צפייה בגלריה
דניאל טננבאום שוער מכבי ת"א
דניאל טננבאום שוער מכבי ת"א
חוזר למכבי ת"א. דניאל טננבאום
(צילום: עוז מועלם)
דניאל טננבאום נולד בברזיל והחל את דרכו בבוגרים בשנת 2014 בפלמנגו, בה שיחק שנתיים, ובשנה השלישית לחוזהו הושאל למכבי ת"א. בתום עונת 2016/17 הצטרף לצהובים באופן קבוע ובעונת 2019/20 הפך לשוער הקבוע וב-2021 זכה עם הקבטמה בגביע המדינה. בשתי העונות האחרונות איבד את אפודת השוער הראשון לדניאל פרץ בעקבות פציעה, מיעט לקבל הזדמנויות ובסוף העונה החולפת שוחרר.

פרץ ימריא למינכן ויעבור בדיקות רפואיות

באשר לפרץ, הוא יערוך הערב את הופעת הפרידה שלו ממכבי ת"א, כשיפתח בהרכב הקבוצה במשחק הראשון בפלייאוף הקונפרנס ליג נגד צליה הסלובנית. לאחר ההתמודדות ימריא השוער למינכן על מנת לעבור בסוף השבוע בדיקות רפואיות לקראת הצטרפות לבאיירן, כשהמטרה של הקבוצה של תומאס טוכל היא שהוא כבר יישב על הספסל במשחק הליגה הקרוב נגד אוגסבורג.
במסגרת המגעים הסופיים עם באיירן מינכן, במכבי ת"א התעקשו כי פרץ יעמוד בין הקורות הערב מול צליה, מאחר שעלייה לשלב הבתים שווה הכנסה של מיליוני שקלים מבחינתה. הצהובים יקבלו 5 מיליון אירו באופן מיידי ממועדון הפאר הגרמני, לאחר שתחילה פינטזו על 7 מיליון. בעוד באיירן פתחה את המו"מ באיזור ה-3 מיליון. הסכום שקיבלה מכבי ת"א עשוי לגדול בהתאם למספר ההופעות של פרץ במהלך העונה, בכל המסגרות.
2 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ
(צילום: עוז מועלם)
פרץ יקבל שכר בסיס של 1.25 מיליון אירו, אולם הוא יקבל בונוסים על מספר הופעות במהלך העונה. בכל מקרה, מדובר בשדרוג של כמעט פי 7 ממה שאמור היה להרוויח העונה בקריית שלום - 160 אלף דולר בלבד.
העזיבות של פרץ וג'ורג'ה יובאנוביץ' שוות בסך הכל 7.65 מיליון אירו לקופת המועדון, כשגם פארפה גויאגון עשוי לעזוב. בקבוצה מתכננים להתחזק בקשר זר עושה משחק שיכול לשחק גם בכנף, יחד עם הבאת בלם זר במקום לוקאסן. לצד זאת, איתמר שבירו עשוי לממש את הסיכום שיש לו עם הקבוצה.
פורסם לראשונה: 08:31, 24.08.23