לירון בסיס תועד לראשונה כשהוא מובא להארכת מעצר במוסקבה. על פי דיווחים, מעצרו הוארך ב-40 יום, כשהוא נאשם בהונאה בהיקף 26 מיליון יורו, זאת אחרי שנעצר ביום רביעי שעבר, בעקבות צו בינלאומי שהוצא נגדו.
לפי הפרסומים, בסיס בן ה-50 נעצר במלון "ארבאט סטארס". הוא הוכנס לרשימת המבוקשים הבינלאומית באמצעות האינטרפול עקב האשמות של רשויות האכיפה בגרמניה על הונאה. לפי התקשורת הרוסית, הוא נעצר לבקשת הגרמנים.
1 צפייה בגלריה
לירון בסיס בהארכת מעצר במוסקבה
לירון בסיס בהארכת מעצר במוסקבה
בסיס בהארכת מעצר במוסקבה
(צילום מסך מתוך הרשתות החברתיות)
בסיס כיכב בליגת העל בשנות ה-90, כשזכה עם הפועל באר שבע בגביע המדינה ב-1997, ושנתיים לאחר מכן זכה עם הפועל חיפה באליפות המדינה. לאחר מכן עבר למכבי ת"א, מ.ס. אשדוד, בית"ר ירושלים ומכבי פ"ת, לפני שחזר להפועל חיפה בלאומית. את הקריירה הוא סיים ב-2008 במדי עמישב פ"ת, איתה עלה לליגה א'. הוא היה אחד משחקניה הבולטים של הפועל באר-שבע, בזכייה הראשונה שלה אי פעם בגביע המדינ
ה ב-1997 (עם 0:1 בגמר על מכבי ת"א משער במספרת של ג'ובאני רוסו). לאחר מכן המשיך לשתף פעולה עם רוסו והמאמן אלי גוטמן בהפועל חיפה, עימה זכה באליפות היסטורית בעונת 1998/9, היחידה בתולדות המועדון האדום. הוא זומן לנבחרת ישראל, אך אין לו הופעה בשורותיה. בנבחרת הצעירה יש לו שש הופעות ושני שערים.
כל שערי ריאל מדריד ב-2023/24 בלה ליגה
(באדיבות ONE)