מכבי חיפה מושלמת גם אחרי המחזור השני בליגת העל, לאחר שאתמול (שבת) הירוקים רשמו 0:2 בחוץ על מכבי נתניה. המאמן ברק בכר יכול להיות מרוצה, בטח לאור העובדה שהקבוצה פתחה את העונה עם סגל חסר.
גם אתמול - מול האקס מרקו בלבול - חיפה לא הציגה משחק גדול, אך עם הרבה חוכמה, סבלנות ובעיקר ניסיון סימנה 'וי' נוסף. פרנצדי פיירו ודיא סבע היו אחראים לשערים שהספיקו לשלוש נקודות חשובות.
3 צפייה בגלריה
סבע
סבע
שחקני חיפה חוגגים עם סבע
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
בכר
בכר
נותר מושלם. בכר
(צילום: עוז מועלם)
בכר פתח לראשונה עם המגן ויטל אנסימבה שרשם בכורה טובה, גם עבדולאי סק היה מהמצטיינים בחיפה ונתן המון שקט בחלק האחורי. "אנחנו עם מאזן מושלם של 6 מ-6 וצריך לזכור שזה עוד בסגל חסר. עם יכולת כזו, השמיים הם הגבול מבחינתו", אמר שחקן בקבוצה.
בחיפה שמו לעצמם למטרה לצרף שני שחקני כנף במהלך השבועיים הקרובים של פגרת הנבחרת. למנהלת המקצועי גל אלברמן ולבכר יש מספר מעומדים לחיזוק הקבוצה ונראה כי הם לא מתכוונים להתפשר מבחינת איכות עד לנעילת חלון ההעברות.
התגובות של בכר לאחר הניצחון של מכבי חיפה
(באדיבות ONE)
3 צפייה בגלריה
סבע
סבע
אוהדי מכבי חיפה והמחווה לסבע
אם משהו גרם לשמחת הניצחון להיות גדולה יותר זה השלט שהניפו האוהדים ("מכבי חיפה סמל לדו-קיום") בצל המחאה הגדולה שהייתה בפתיחת העונה כנגד סבע. ככל שהעונה מתקדמת נראה שהקהל מבין כמה סבע חשוב, איכותי ומשדרג את הקבוצה וכנראה שההתנצלות שלו התקבלה אצל רוב האוהדים.