סמוטריץ נגד כדורגל בשבת
(צילום: משי בן עמי)
במינהלת הליגות החליטו להקדים, בצדק, את משחקי ליגת העל המתקיימים בשבת. העובדות מדברות בעד עצמן: הקהל מצביע ברגליים, תומך בזה ומגיע בהמוניו למשחקים המוקדמים, זה נוח לחיילים שיוצאים לשישי-שבת הביתה, ויש חגיגה ביציעים. זה אפילו פתרון טוב לבעיית האלימות במגרשים: יותר משפחות עם ילדים קטנים, פחות חוליגנים שלא קשורים לענף ובאים לכדורגל רק כדי לפרוק תסכולים.
בצלאל סמוטריץ' משתמש בכדורגל רק כדי לקבל כותרות, הרי לא באמת אכפת לו מהענף. תעיד על כך אמירתו הצינית בימי הקורונה: "בעולם חזרו להתאמן? שם באמת משחקים כדורגל", לעג לפני שנתיים בישיבת הממשלה בדיון על חידוש המשחקים - וחשף מה הוא חושב על הכדורגל הישראלי.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי מול נס ציונה
ערן זהבי מול נס ציונה
כדורגל בשבת הוא דבר נהדר, בכל העולם משחקים ביום החופשי
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
לא באמת אכפת לו מהענף. סמוטריץ'
לא באמת אכפת לו מהענף. סמוטריץ'
לא באמת אכפת לו מהענף. סמוטריץ'
(צילום: אסף חן)
מונדיאל הכסף - פרק פתיחה | מונדיאל במדבר
כדורגל בשבת הוא דבר נהדר, בכל העולם משחקים ביום החופשי - וכך זה צריך להיות גם בישראל. גם מחלקות הנוער משחקות לרוב בשבת, כדי שההורים יצליחו לראות את הילדים שלהם. אם לא יהיה כדורגל בשבת בליגת העל, אז ירחיבו את האיסור גם לקבוצות הנוער וזאת תהיה מכה כואבת לענף. ילד בכיתה ג' ימצא עצמו משחק בשעות שבהן הוא כבר אמור ללכת לישון. במצב כזה, ההורים פשוט יבחרו חוג אחר עבור הילדים שלהם.
הכדורגל הישראלי מתקדם. הוא עושה את זה טוב מאוד בלי מעורבות של פוליטיקאים. אף אחד לא שאל אותם מה הם חושבים על כדורגל בשבת ולא על זה הם נבחרו. יש בעיות יותר רציניות להתעסק בהן, גם בספורט הישראלי, חוץ מכדורגל בשבת. לדוגמה: הגדלת התקציבים לספורט שלנו, כך שכל ילד שרוצה להיות ספורטאי יוכל להתאמן בצורה ראויה.
פורסם לראשונה: 07:33, 08.11.22