מכבי חיפה תארח מחר (ראשון, 20:45) את הפועל באר שבע, והירוקים שחזרו אמש מגרמניה לאחר התבוסה 3:0 לאוניון ברלין בליגה האזורית, מקווים לחזור למסלול הניצחונות מול צמד האקסים רוני לוי וניקיטה רוקאביצה.
במועדון מבינים כי המשחק מחר שונה לגמרי מזה בו הובסו בגרמניה. הירוקים, שעם הסגל הכי מרשים בליגה, פייבוריטים, בטח שמדובר במשחק ביתי, אך יחד עם זאת מקווים שהשחקנים יעשו את השינוי בראש מהליגה האזורית למסגרת המקומית.
1 צפייה בגלריה
הפנים אומרות הכל. שחקני חיפה אחרי ההפסד
הפנים אומרות הכל. שחקני חיפה אחרי ההפסד
שחקני חיפה. יעשו את השינוי בראש?
(צילום: gettyimages)
"אין לנו יותר מדי זמן לנתח את ההפסד לאוניון ברלין. מחר כבר מחכה לנו משחק סופר קשה וחשוב מול ב"ש. צריך להבין שהפסדנו לקבוצה מהבונדסליגה ולא לאיזה קבוצה מקזחסטן. אם אוניון ברלין הייתה משחק בליגת העל היא הייתה זוכה באליפות אחרי חצי עונה, זה לא אותה רמה. המשחק מול ב"ש שונה לגמרי, נבוא מוכנים ונעשה הכל להשאיר את הנקודות בבית", אמר גורם במועדון.
ברק בכר צפוי לחזור לשחק עם שני בלמים, אחרי שבמשחק בגרמניה פתח עם שלושה, אך זה ממש לא צלח. בכר מתלבט מי יפתח לצידו של בוגדן פלאניץ' - עופרי ארד או אורי דהן, ונראה כי ארד זוכה להעדפה. בקישור האחורי יפתחו עלי מוחמד וחוסה רודריגס, כאשר עומר אצילי, צ'ארון שרי ודולב חזיזה בקישור ההתקפי. דין דויד זוכה להעדפה על פניו של דוניו בעמדת החלוץ.