מכבי חיפה רוצה לצאת לפגרת המונדיאל בפסגת ליגת העל - ותעשה זאת בוודאות אם תנצח מחר (רביעי, 20:30) את הפועל חיפה בדרבי. הירוקים מגיעים אחרי ניצחון חוץ משכנע 1:4 בטדי ויפגשו את האקס רוני לוי, מאמנה החדש של היריבה העירונית. מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המסקרן יחד עם הקפטן נטע לביא.
ברק בכר אמר: "זה משחק על היוקרה של העיר, אנחנו רוצים לעשות את הדברים בצורה טובה. רוצים לשחק את המשחק שלנו ולייצר מצבים. אנחנו מוכנים להכל. הכל יכול להיות בכדורגל. אנחנו עם ארבעה ניצחונות רצופים ורוצים להמשיך. אנחנו רוצים שהקהל ייהנה. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אך יש לפעמים ירידות מתח" על דילן בטובינסיקה הפצוע: "נחליט אחרי האימון אם הוא יהיה בסגל". על הקהל: "אין לי ספק שהוא ידחוף אותנו, אני מקווה שיהיה משחק ספורטיבי".
1 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה עם צ'ארון שרי
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה עם צ'ארון שרי
רוקאביצה ושרי. כוננות דרבי
(צילום: שרון צור)
הקפטן נטע לביא אמר: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, זה הכי חשוב לנו. אנחנו רוצים שיהיה משחק טוב וספורטיבי. דרבי זה דרבי ויש לו חוקים משלו. אנחנו נתכונן אליהם. אני לא מתעסק במה שהיה בעבר. נקווה לעמוד בעומס המשחקים. לביא נשאל אם היה רוצה לעבור לשחק באירופה וענה בגיחוך: "תביאו לי הצעה מבאיירן מינכן ואשקול זאת"
בכר מבין את חשיבות הדרבי ויעלה למשחק בהרכב החזק ביותר העומד לרשותו. שחקנים שזכו למנחוה מול בית"ר (עלי מוחמד, למשל) או שולבו במחצית השניה (צ'ארון שרי ועומר אצילי) יפתחו ב-11. מוחמד צפוי לפתוח לצד נטע נטע לביא, כאשר מוחמד אבו פאני יירד לספסל. דין דוד ופרנצדי פיירו יתופקדו בחוד
פורסם לראשונה: 16:55, 08.11.22