הפועל באר-שבע המשיכה אתמול (שבת) את התקופה הנהדרת שלה עם ניצחון רביעי ברציפות, 2:4 ביתי על בני ריינה, והיא שוב במקום השלישי, לפחות עד משחקה של הפועל חיפה מחר נגד מכבי פ"ת. עדן שמיר שבר בצורת של שנה עם צמד, רועי גורדנה והלדר לופס הוסיפו שער ובישול כל אחד.
"המחצית הראשונה הייתה אולי הכי טובה העונה, ועדיין ירדנו להפסקה עם תוצאה שבירה", אמר בסיום מאמן באר-שבע אליניב ברדה, שהוציא את הקבוצה מפתיחת העונה הקשה. "אני זוכר טוב מאוד איפה היינו לפני חודש. עברתי ימים לא פשוטים בתקופה הזו, התרכזתי בעבודה ובמה הקבוצה צריכה. אני שמח שבתקופה האחרונה זה נראה הרבה יותר טוב. כבשנו אמנם ארבעה, אבל ספגנו שני שערים ואני לא מוכן לזה".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
"כולם מחויבים למשימה". שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
(צילום: הרצל יוסף)
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל באר-שבע חוגגים
אוהדי הפועל באר-שבע חוגגים
קיבלו הצגה. אוהדי הפועל באר-שבע בטרנר
(צילום: הרצל יוסף)
אלו לא רק הניצחונות שמעידים על מגמת השיפור של האדומים, אלא בעיקר היכולת. בשבעת משחקיה האחרונים כבשה באר-שבע לא פחות מ-21 שערים, כולל ארבע רביעיות.
"אני שמח שכולם התחברו כמו שצריך בתקופה האחרונה וגם לי יש חלק", אמר שמיר בסיום. "כולם מחויבים למשימה, כל השחקנים והצוות. מגיע שאפו לכולם. עברנו תקופה לא פשוטה מבחינת המלחמה והמצב, וגם מבחינת היכולת שלנו. אנחנו מצפים להמשיך את השיפור. היו לי שני צמדים נגד הפועל חיפה וכעת זה השלישי. הניצחון והשערים חשובים לי. אני עושה הרבה כניסות לרחבה ועד עכשיו זה פחות בא לידי ביטוי בשערים. אני שמח שהפעם זה קרה".
ברדה: "משחק מצוין שלנו, נמשיך לייצר המשכיות"
(צילום: באדיבות ONE)
בשבת (19:30) תקווה באר-שבע להמשיך בתקופה הטובה כשהיא תתארח אצל הפועל ת"א, שמגיעה לאחר ההפסד 2:1 למכבי נתניה וסופרת כבר ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון.