מכבי חיפה מתחזקת בחלון ההעברות של ינואר. אביאל זרגרי, הקשר בן ה-20 של בית"ר ירושלים, חתם היום (חמישי) בשורות הירוקים לשנתיים וחצי עם אופציה לאחת נוספת. זאת לאחר שסוכמה העברתו מול הקבוצה מהבירה.
זרגרי החל את קריירת הבוגרים שלו בגיל 17 ושיחק בכל נבחרות ישראל, כולל שתי הופעות במדי הנבחרת הבוגרת. הוא רשם עד כה במדי בית"ר 64 הופעות. בחיפה הבהירו כי לא מדובר במחליף לנטע לביא, שאמור לחתום בגמבה אוסקה היפנית, אלא כשהשקעה עתידית.
3 צפייה בגלריה
זרגרי
זרגרי
מגיע לאלופה. זרגרי
(צילום: באדיבות מכבי חיפה)
3 צפייה בגלריה
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
מבית"ר למכבי חיפה. זרגרי
(צילום: עוז מועלם)
לאחר החתימה, אמר השחקן לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "שמח ומאושר להצטרף למועדון מוביל. מודה על האמון בי מצד ההנהלה והצוות המקצועי. אני נפרד היום מבית"ר ירושלים וזה המקום להודות למועדון ולאוהדים על כל מה שקיבלתי וזה לא מעט. מודה על הכל ומוכן לאתגר המרגש הבא במכבי חיפה".
המנהל המקצועי של הירוקים, גל אלברמן: "אביאל שחקן צעיר בעל אישיות וכישרון רב ואנו רואים בו דמות אשר יכולה להתפתח ולהפוך לשחקן מוביל בכדורגל הישראלי בשנים הבאות. למרות גילו הצעיר, אביאל עבר כברת דרך רצופה בעליות ומורדות בקריירה הקצרה. אנו נעניק לו את כל הכלים, על מנת לממש את כישרונו ואת מלוא הפוטנציאל הטמון בו.

שרי וסונדגרן כשירים לקראת הפועל ירושלים

מכבי חיפה תארח ביום ראשון (20:15) את הפועל ירושלים ותנסה לשבור את שיא הניצחונות הרצופים שלה, שעומד כרגע על 10. על הדרך כמובן לשמור (או אפילו להגדיל) את הפער בפסגת ליגת העל לקראת משחק העונה בעוד שבועיים בבלומפילד מול מכבי ת"א. צ'ארון שרי ודניאל סונדגרן ערכו אימון מלא וכשירים למשחק.
3 צפייה בגלריה
שרי
שרי
יהיה בסגל מול הפועל ירושלים. שרי
(צילום: עוז מועלם)
בכר התייחס ליריבה, במהלך מסיבת העיתונאים שקיים: "אנחנו פוגשים קבוצה שמדורגת במקום הרביעי, היא חזקה ואנחנו זוכרים את ההפסד מולם במשחק האחרון. באנו בהרכב חזק וקיבלנו בראש".
"אנחנו לא נעשה הכנה מיוחדת לקראת הפועל ירושלים, אבל זו קבוצה שיודעת לגרום לך להיראות לא טוב", המשיך בכר. "יהיה כיף לשבור שיאים, אבל הכי חשוב זה המאבק בליגה. אנחנו צריכים לנצח כדי לפחות לשמור על הפער".