אליניב ברדה ועדן שמיר לקראת מכבי ת"א
(צילום: ONE)
הפועל באר-שבע נערכת למפגש האירופיות מחר (חמישי, 20:00) נגד מכבי ת"א במסגרת גביע הטוטו, שיפתח באופן רשמי את העונה של סגנית האלופה בזירה המקומית. תהיה זאת ההכנה האחרונה של הדרומיים לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות הקונפרנס ליג, שיחל בדיוק שבוע לאחר מכן. לפני ההתמודדות נגד הצהובים קיימה באר-שבע מסיבת עיתונאים בה דיברו המאמן אליניב ברדה והקשר עדן שמיר.
אליניב ברדה התייחס לסגל שנבנה בבירת הנגב: "בהחלט התחזקנו. עשינו את השינויים מוקדם ויצאנו למחנה עם סגל קרוב למלא כדי לייצר בין השחקנים הבנה עיוורת. זה היה חשוב. אני חושב שעם הסגל הזה אנחנו בשלים ללכת עד הסוף. זה שאני מתחיל עונה שנייה כמאמן לא יתן לנו יתרון. הנושא העיקר זה השחקנים והקהל שלנו שמביע בנו אמון. אני בטוח שהתמיכה בנו תיהיה משמעותית וחובת ההוכחה עלינו ועל השחקנים. אני מצפה שנעשה העונה קפיצת מדרגה".
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(צילום: שרון צור)
עדן שמיר: "אנחנו רואים את הדברים באותה עין ומחשבה כמו אליניב. במועדון כזה עם קהל ומסורת מאוד יפה מכוונים לכל המקומות הכי גבוהים. הדרך לשם קשה אבל נעבוד קשה. אנחנו מאמינים בעצמנו. לא נביא תארים במילים. משחק נגד מכבי ת"א, לא משנה מתי איך ואיפה, הוא תמיד יוקרתי, מעניין וקשה. כולי תקווה שטרנר מחר יהיה מלא. נרצה לשמח את הקהל ולקבל את הביטחון לפתוח את העונה כמו שצריך".
על כושרו: "בתחילת מחנה האימונים הייתה פציעה שהפריע לי וחזרתי להשתלב בסוף המחנה. היה מחנה טוב. עבדנו קשה. יש הרבה שחקנים חדשים והיה חשוב שנתגבש. לא חושב שיש שוני גדול אבל גם נורא חשוב לדעת לשמר דברים ומסורת".
איצטדיון טוטו טרנר לא צפוי להיות מלא מחר שכן המשחק לא נכלל במנוי של אוהדי באר שבע כך שכ-11 אלף בעלי המנויים יצטרכו לרעוש כרטיסים כדי להיכנס לאיצטדיון טוטו טרנר ורבים מהם יעדיפו לא להגיע.
באשר למשחק במוקדמות הקונפרנס ליג בשבוע הבא, באר-שבע תפגוש את המנצחת במפגש בין פוניבאז' הליטאית לבין מיסלאמי המולדובית. המשחק הראשון בינהן הסתיים בתיקו 2:2 ויוכרע מחר במולדובה. אתמול השיגו הדרומיים את הסכמת שתי הקבוצות לכך שהמשחק נגד באר שבע, שיערך במועד צום תשעה באב, יחל לאחר צאת הצום בשעה 21:00.