בית"ר ירושלים והפועל באר-שבע סיפקו הערב (שבת) את המשחק הכי טוב העונה בליגת העל עם 4:4 מטורף בטדי. בית"ר איבדה יתרון של 1:3 במחצית, והובילה גם 3:4 - אבל באר-שבע הצליחה לחזור למשחק.
"עשינו טעויות, הרגשנו שהגיע לנו לנצח", אמר מאמן בית"ר יוסי אבוקסיס בסיום, "הובלנו 1:3 במחצית, נתנו להם פנדל במתנה והמשכנו עם הטעויות. משחק ההגנה שלנו לא טוב מתחילת העונה. בכדורגל בלי הגנה אי אפשר להגיע לכלום. צריך לדעת לנצח משחקים כאלה, ולא עשינו את זה".
1 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס. "הגיע לנו לנצח"
יוסי אבוקסיס. "הגיע לנו לנצח"
יוסי אבוקסיס. "הגיע לנו לנצח"
(אורן בן חקון, ONE)
הבלם אורי דהן נשאל על דברי מאמנו והשיב: "זה מבאס לחטוף ארבעה שערים, גם בתור שחקן הגנה וגם בתור שחקן בקבוצה. אנחנו חמישה משחקים רצופים ללא הפסד ומשם מתקדמים. כמובן שיש מה לשפר במשחק ההגנה ואנחנו נפיק את הלקחים. הפנים שלנו עכשיו למשחק נגד מכבי תל אביב".
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה אמר: "משום מה הלכנו אחורה אחרי שער היתרון שלנו. לא הייתה שום סיבה ללכת אחורה, אולי זה קרה בגלל התקופה האחרונה. לא הייתה שום סיבה לספוג שלושה שערים כל כך קלים, אבל ידענו לחזור. מה קרה במחצית? אני חושב ששני הצדדים עשו דברים מעניינים, אבל החצי השני היה המשך ישיר של 20 הדקות האחרונות שלנו נגד מכבי ת"א. האמנו עד הרגע האחרון - ספגנו משער עצמי ושוב הראינו אופי וחזרנו".
ברדה גם טען כי לקבוצתו הגיע פנדל במהלך האחרון בו נפגע שי אליאס בקרסולו: "אם תראו את הקרסול של שי (אליאס), מכה הוא קיבל בטוח".
קשר הפועל באר-שבע עדן שמיר, שכבש שער עצמי, אמר: "זה משחק משוגע, אני בטוח שהצופה הממוצע נהנה מהמשחק, אבל אנחנו קצת פחות. פתחנו טוב ושוב ספגנו שערים קלים שאנחנו לא צריכים לספוג. מצד שני, כולנו מאוד רוצים ומשתדלים, נותנים את האלף אחוז ואני לא יכול לבוא בטענות לאף אחד. יש תקופות שדברים פשוט לא הולכים. אנחנו הכנסנו את הקבוצה למצב הזה ואני בטוח שנדע להוציא אותה. עברתי דברים בקריירה ובסך הכל היה לי משחק טוב, שער עצמי יכול לקרות, זה נבע מאובר מוטיבציה ורצון. כולנו ביחד בטוב וברע".