מכבי חיפה פתחה אתמול (שבת) באופן רשמי את העונה עם 0:3 מרשים על הפועל באר-שבע במשחק האירופאיות - ניצחון שהעלה אותה לחצי גמר גביע הטוטו.
דין דוד (35), גדי קינדה (60) ודיא סבע (70) כבשו, במחצית שנייה נהדרת של הירוקים. לאחר ההתמודדות, עיקר העיסוק היה בשריקות הבוז מצד חלק קטן מאוהדי הירוקים לסבע בכל נגיעה שלו בכדור, ובכלל בהופעתו של השחקן.
2 צפייה בגלריה
סבע
סבע
סבע חוגג אחרי השער השלישי של מכבי חיפה, אתמול
(צילום: גיל נחושתן)
בכר אחרי באר-שבע: "ניצחון חשוב"
(באדיבות ONE)
"כל השיקולים שלי מקצועיים", הבהיר מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, כשנשאל במסיבת העיתונאים על כך שסבע פתח את המשחק על הספסל. "צריך לזכור שהוא חזר מפציעה. דיא נחוש ורעב להצליח". על שריקות הבוז, אמר בכר: "רוב הקהל עודד וקרא בשמו. הוא חלק ממכבי חיפה".
כזכור, סבע הוצא מסגל מכבי חיפה בעונה שעברה אחרי שאשתו, נרמין, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה סטורי בו נכתב "גם בעזה יש ילדים". הפרסום עורר סערה ברשתות החברתיות, והיא מחקה אותו. סבע התנצל על הדברים, אבל לא חזר לסגל ובינואר יצא לשחק בהשאלה באיחוד האמירויות. הקיץ הוא חזר לסגל הירוקים, ואתמול, כאמור, הוא עלה מהספסל וכבש.
2 צפייה בגלריה
בכר
בכר
היה מרוצה מהמחצית השנייה. בכר
(צילום: גיל נחושתן)
בכר המשיך: "השחקנים צריכים להיות מרוכזים במשחק, וזה נכון גם לגבי דיא סבע. ראיתי מול באר-שבע שחקנים מאוד מפוקסים, לא נגררים לפרובוקציות. יהיה פה כדורגל טוב השנה".
בכר התייחס למשחק הרשמי הראשון של חיפה העונה: "היינו מוכנים ללחץ של באר-שבע, אבל הלחץ שלנו לא היה מספיק טוב. מחצית ראשונה בינונית, לא היינו חדים, הרבה פעולות פשוטות שלא הלכו. הצלחנו לתקן בחצי השני. צריך לזכור שזה משחק רשמי ראשון ואנחנו עדיין לא בכושר מלא".
ביום חמישי "יארחו" הירוקים את סבאח האזרית בהונגריה בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס-ליג. "נצטרך להגיע בכושר הכי טוב שאפשר", הבהיר בכר. "כל משחק נותן חומר למחשבה. באר-שבע זו באר-שבע, סבאח זו סבאח".