שחקן ההתקפה בן ה-18 של הפועל ירושלים כארם זועבי עבר היום (שני) לשורות ריו אבה. זועבי הפך בכך לייצוא הראשון של מחלקת הנוער של האדומים-שחורים לאירופה, אחרי שהקבוצה מהליגה הפורטוגלית הבכירה רכשה אותו תמורת 900 אלף אירו. ריו אבה הודיעה כי הוא חתם בקבוצה לארבע עונות.
בעונה שחלפה לבש זועבי את מדי קבוצת הנוער והבוגרת של הקבוצה מהבירה, ולזכותו שלושה שערים בליגת העל (השחקן הכי צעיר שכבש בליגת העל בעונה החולפת) - צמד נגד הפועל פ"ת ואחד נוסף נגד מכבי בני ריינה. הוא נחשב לכוכב נבחרת הנוער ולאחד השחקנים המבטיחים בשנתון 2006.
1 צפייה בגלריה
זועבי
זועבי
ליגיונר חדש. זועבי במדי ריו אבה
(צילום: באדיבות ריו אבה)
מהפועל ירושלים נמסר :"אנחנו גאים בכארם ונרגשים עבורו. הילד שעזב את הבית בגליל לפני חמש שנים כדי להיקלט בילדים א' שלנו, עבר כאן דרך מיוחדת של חיבור אישי למועדון, עבודה קשה, וכמובן ניצוצות של כדורגל משגע שהתעופפו פה בזמן הליטוש.
"הוא הספיק להוביל את נבחרות ישראל הצעירות, לנצח דרבים לרוב, להיות הצעיר בליגת העל בגיל 16 ושחקן בוגרים מן המניין בעונה שעברה. ברור שזו רק ההתחלה עבורו - אנחנו בטוחים שיממש את הכישרון בבמות הגדולות. יאללה כארם, צא לטרוף את העולם. אנחנו נעודד מכאן".
זועבי עצמו אמר: אני עוזב את הפועל שהיא הבית שלי, החברים שלי, המקום ששינה את החיים שלי לגמרי - וזה קשה מאוד. תודה למשפחה האדומה שבנתה את האופי שלי, למאמנים, לקהל - אוהב אתכם מכל הלב וכבר מתגעגע. אחי עומרי נשאר כדי להשלים את המשימה עם הנוער, ואני בטוח שהחברים בבוגרים ימשיכו לקחת את המועדון למעלה".
ריו אבה, מעיריית החוף הצפונית וילה דו קונדה, סיימה את העונה שחלפה במקום ה-11 בליגה הפורטוגלית, ונעלה את העונה עם תואר אלופת התיקו (19). הבעלים של המועדון, אווינג'אליס מרינאקיס, הוא גם הבעלים של אולימפיאקוס היוונית ונוטינגהאם פורסט האנגלית. אי לכך משמשת הקבוצה בפורטוגל כמין חממה למועדונים הגדולים יותר בהם מחזיק ה"אוליגרך היווני".