מסיבת עיתונאים מכבי חיפה אחרי פריז סן ז'רמן
(צילום: עוז מועלם)
"מאוד גאים בעצמנו, אבל מתבאסים לצאת רק עם המחמאות". המשפט הזה של קפטן מכבי חיפה, נטע לביא, רגע אחרי ההפסד 3:1 של קבוצתו בסמי עופר לפ.ס.ז' מספר את הסיפור. האלופה הישראלית הסתכלה אתמול (שלישי) לסוללת הכוכבים מפריז בלבן של העיניים, הייתה בדקות רבות אפילו עדיפה, אך מכר הדשא ירדה ללא נקודות.
מסי-בה החיפה - כל הכתבות
זה היה ערב קסום בסמי עופר, עם אווירה נהדרת ביציעים ומכבי חיפה אחת שלא פוחדת לשחק את המשחק שלה וללחוץ את פ.ס.ז' לשער שלה. "אנחנו מאוד גאים בעצמנו", הוסיף לביא. "חייבים גם להגיד מילה טובה לקהל. אצטדיון מלא מהחימום זה לא משהו שאנחנו רגילים אליו. ניסינו לעשות את המקסימום. גאים בדרך, פחות מהתוצאה".
4 צפייה בגלריה
שחקני חיפה
שחקני חיפה
לביא ושחקני חיפה. מי היה מאמין שבסוף הם יצאו מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
בכר וראמוס
בכר וראמוס
בכר וראמוס. "הרגשנו שאנחנו לא פחות טובים מהם"
(צילום: עוז מועלם)
אחד הפרמטרים שחיפה בלטה בו זה הכושר הגופני. לא רק במחצית הראשונה, אלא גם בשנייה, בטח כשממול יריבה ושחקנים כאלו. דרור שמשון, מאמן הכושר של חיפה, זכה ללא מעט מחמאות על ההכנה של הקבוצה. לא קל לשחק כל כך הרבה משחקים בתקופה קצרה, העומס גדול, אך חיפה נראית בשלב הזה של העונה בכושר שיא.
במכבי חיפה מאוד מרוצים מהיכולת וגורם בקבוצה אמר: "שיחקנו נהדר, היינו ברוב דקות המשחק שווים. בעטנו 13 פעמים לשער והם 16. באנו והראינו מה שווה מכבי חיפה, כמה אנחנו אמיצים ויכולים לשחק את המשחק שלנו מול כל קבוצה, ולא משנה מי".
4 צפייה בגלריה
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מול דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מול דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה
ניימאר חוגג, חזיזה מתוסכל. "צריכים להיות גאים בשחקנים"
(צילום: עוז מועלם)
"הרגשנו שאנחנו לא פחות טובים מהם", הודה המאמן ברק בכר. "אבל מול קבוצה כזו אתה לא יכול רק לשלוט, כי בסוף הם יענישו אותך. צריכים להיות גאים בשחקנים שלנו. לשחק בקצב כזה, באומץ כזה. היינו יכולים אפילו להבקיע יותר משער אחד. נתנו פייט, את המקסימום, אבל זה מה יש. הפסדנו לקבוצה טובה יותר מאיתנו".
מוחמד אבו פאני, שהיה ללא ספק "ברירת המחדל" של בכר, פתח בהרכב על חשבונו של עלי מוחמד והיה השחקן מספר 1 של חיפה על המגרש. עכשיו זה יגרום לכאב ראש חיובי לבכר, לקראת משחק הליגה הבא מול הפועל ירושלים בליגת העל.
4 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה שחקן פריז סן ז'רמן מול נטע לביא שחקן מכבי חיפה
קיליאן אמבאפה שחקן פריז סן ז'רמן מול נטע לביא שחקן מכבי חיפה
לביא רודף אחרי אמבאפה. "גאים בדרך"
(צילום: עוז מועלם)
וכמובן, התצוגה של הקהל הירוק הייתה מושלמת. העידוד היה 90 דקות באופן מאסיבי, ללא הפסקה והתפאורה הייתה נהדרת. העיתונאים הצרפתים הריבה ואמרו בינים לבין עצמם: "באצטדיון כזה עוד לא היינו".
אם משהו גרם להנהלת המועדון לאכזבה זה מופע הפירוטכניקה של האוהדים מיד לאחר שריקת הפתיחה. הירוקים צפויים לעונש וקנסות כבדים מאופ"א בעקבות האבוקות הרבות ופריצת האוהד לכר הדשא במחצית השנייה.