קפטן הפועל חדרה, מנשה זלקה, ייאלץ להיפרד פעם נוספת מחבריו לקבוצה ולהחליף את המדים האדומים במדי הזית של צה"ל.
זלקה קיבל צו 8 ואמור להצטרף מחר (שישי) לחבריו ליחידת המילואים בצפון הארץ. המשמעות: זלקה ייעדר מהמשחקים הקרובים של חדרה בליגת העל, כולל זה החשוב ביום שני מול מכבי נתניה.
2 צפייה בגלריה
מנשה זלקה
מנשה זלקה
מנשה זלקה
(צילום: פרטי)
כזכור, זלקה בן ה-33 גויס למילואים יומיים לאחר מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר, ושירת במשך 115 יום כמטוליסט בגדס"ר צנחנים ובכל התקופה הזו לחם בזירה הצפונית.
יו"ר הפועל חדרה, יקיר שוורץ: "מנשה שחקן חשוב מאוד עבורנו. לאבד שחקן כמוהו, בעיקר עם הניסיון והרוח שהוא מביא לקבוצה, בטח בתקופה כמו שאנו חווים כעת, זה לא דבר פשוט. אבל המדינה לפני הכל, והפועל חדרה, כמו תמיד, מצדיעה למנשה ומאחלת לו ולכל החיילים הצלחה גדולה ושיחזור בשלום ובמהרה".
2 צפייה בגלריה
מנשה זלקה
מנשה זלקה
מנשה זלקה במדי הפועל חדרה
(צילום: עוז מועלם)
זלקה, שהדליק משואה ביום העצמאות לפני ארבע שנים, הפסיק את קריירת הכדורגל לטובת שירות קרבי של שלוש שנים, ומאז הוא משרת במילואים באופן קבוע. בריאיון שהעניק ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet שלושה ימים לאחר הטבח הנורא ביישובי הדרום, סיפר: "ב-7 באוקטובר בשמונה וחצי בבוקר הייתי עם הילד שלי, קלטתי מה שקורה והתחלתי להכין את התיק – עוד לפני שבכלל הודיעו לי משהו. הבגדים, הנעליים, כל הציוד כבר היה מוכן. שמעתי על האירועים הנוראים ומיד הערתי את אשתי שעזרה לי להתארגן – הייתי בטירוף לצאת להגן על המדינה. ב-11 בבוקר כבר נתנו לי איתות להיות מוכן, בשש בערב הייתי בבסיס".
"כשהתגייסתי בגיל 18 לקחתי בחשבון שיש אפשרות שלא אחזור, כי באנו לשמור על המדינה. במלחמה יש הרוגים ופצועים, אין לי טיפת חשש. אני אומר לעם בישראל, לתושבים הנפלאים שמפוצצים אותנו במשאיות מכל טוב – אנחנו לא חוששים. נעשה את העבודה. נחזיר את החמאס 800 שנה לאחור. זו החובה שלנו".