מכבי ת"א "תארח" מחר (חמישי, 21:00) בהונגריה את באצ'קה טופולה למשחק ראשון מתוך שניים במסגרת פלייאוף מוקגמות הליגה האירופית. הצהובים יארחו את הקבוצה הסרבית באצטדיון הלאדאש, בתקווה לרשום מקדמה טובה לקראת משחק הגומלין, שישוחק שבוע לאחר מכן, ובסיומו יוכרע מי מהשתיים תעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית ומי תתמודד בשלב הבתים של הקונפרנס-ליג.
עבור מאמן מכבי ת"א, זארקו לאזטיץ', מדובר במפגש פיקנטי נגד הקבוצה אותה אימן עד הקיץ. "נכון, זה יהיה משחק קשה, אמוציונלי, בעיקר לי ולצוות", הודה המאמן במסיבת עיתונאים שקיים הערב לקראת המפגש. "אם היו שואלים אותי לפני נגד איזו קבוצה אני רוצה להתמודד בשלב הזה, התשובה לא הייתה באצ'קה טופולה. אנחנו מתכוננים היטב, צעד אחד צעד משתפרים. אני בטוח שיהיו שני משחקים מעניינים".
2 צפייה בגלריה
זארקו לאזטיץ'
זארקו לאזטיץ'
"יהיו משחקים מעניינים". לאזטיץ'
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
כשנשאל מה הוא יכול לספר על היריבה, אמר לאזטיץ' בן ה-42: "המועדון הזה, האנשים שם, האיצטדיון, הם חלק גדול מחיי, כנראה החלק הכי חשוב בקריירת האימון שלי עד כה. זה המצב ומשהו שלא ישתנה לפני או אחרי המשחק. היה מעניין מבחינתי ומבחינת הצוות להכין את המשחק הזה, לראות את השחקנים שאנחנו מכירים היטב מזווית שונה. הם שינו מעט את הדרך בה הם משחקים, אני יודע איך הם יכולים להיות טובים, הייתי חלק מההצלחות של הקבוצה הזו אבל עכשיו אנחנו מסתכלים עליהם מזווית שונה וננסה להוריד את האיכות שלהם ולהראות את שלנו.
"יש להם קבוצה טובה מאוד, שחקנים טובים מאוד, מאמן מנוסה. אני בטוח שמחר הם יביאו את הטוב ביותר שלהם. זה יהיה אתגר עבורנו לשלוט במשחק כפי שאנחנו רוצים".
על המומנטום איתו מגיעה הקבוצה למעמד, אחרי ניצחון בחצי גמר גביע הטוטו על בני סכנין (1:2), הוסיף: "אני רואה התקדמות טובה בקבוצה. לצערנו לא נשחק באצטדיון שלנו, מול האוהדים שלנו. זה כבוד ותחושה נהדרת להיות בבלומפילד, זה נותן לנו הרבה מוטיבציה אבל עכשיו אנחנו צריכים לשים את זה בצד ולהתרכז בכדורגל.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
כבר הבטיחו שלב בתים אירופי. שחקני מכבי ת"א חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
"בכל מקרה, המשחק מחר הוא המחצית הראשונה בלבד", סיכם המאמן. "יהיה מרגש, הקבוצה משתפרת והרבה דברים יהיו תלויים בנו אם נשלוט במשחק, בעיקר עם הכדור. אנחנו מתאמנים בכל יום כדי להיות טובים עם הכדור, עם תנועה טובה, ומה לעשות כשאנחנו מאבדים את הכדור. זה מה שיהיה הכי חשוב במשחקים האלה, ננסה להסביר את זה לשחקנים - ואני מקווה שנראה את זה מחר".