בית משפט השלום בבאר שבע האריך עד ה-1 באוגוסט את מעצרו של רז רחמים, לשעבר שוער מחליף בהפועל באר שבע ובנו של היו"ר העוזב אסי רחמים, החשוד בעבירות סחר בסמים מסוכנים, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית וקשירת קשר לפשע.
בפתח הדיון ביקשו עורכי דינו של החשוד שהדיון יתקיים בדלתיים סגורות, משום שמדובר בחשוד שהוא שוער בהפועל באר שבע עד לאחרונה והוא כרגע בתקופה שבה הוא אמור להשתבץ בקבוצה חילופית, וזה יכול לגרום לו לנזק בלתי הפיך לקריירה.
2 צפייה בגלריה
רחמים
רחמים
רחמים
(צילום: אורן אהרוני)
בית המשפט ציין כי בכל הליך פלילי כרוכה פגיעה בכל מישורי החיים בין האישיים ובין הכלכליים של מי שנגדו מכוון ההליך, ובין היתר פגיעה בשמו הטוב, בעבודתו וכן פגיעה פוטנציאלית במשפחתו. הוא לא נעתר לבקשה להטלת צו איסור פרסום בעניינו של רחמים.
נציג המשטרה טען בדיון כי מדובר בפרשה גדולה של סחר בסמים עם מעורבים רבים. שמו של רז עלה בתחילת החקירה לפני שלושה שבועות. הוא נחקר ולאחר מכן שוחרר אך בהמשך התקבלו ראיות נוספות שקושרות אותו לפרשה.
2 צפייה בגלריה
אסי רחמים
אסי רחמים
אסי רחמים
(צילום: אבי רוקח)
רחמים שיחק בעונה שעברה משחק רשמי אחד נגד ניס בליגה האירופית. בעבר שיחק בנבחרות הנוער והנערים של ישראל. הוא גם היה קפטן קבוצת הנוער של באר שבע. שיחק בבני לוד מהליגה הלאומית לפני שנתיים ובמספר קבוצות בליגה א'.
הקיץ סיים את חוזהו ושוחרר מבאר שבע. הוא נחשב לשחקן חופשי. גם אביו, שנחשב לסמל גדול בבאר שבע כשוער ואז כמנכ"ל, סיים את תפקידו לפני כחודש לבקשתו.