מנכ"לית הפועל ת"א אודליה פרידמן אמנם הודיעה אתמול (חמישי) כי החליטה להתפטר, אלא שברקע היה חוסר שביעות רצון מתפקודה מצד לפחות חלק מבעלי המועדון. כבר בקיץ האחרון ניסו לאתר לפרידמן מחליף מבלי ידיעתה, מהלך שנמנע רק בשל דרישות שכר גבוהות מצידו של מנכ"ל מכבי נתניה ניב גולדשטיין, שמנעו ממנו להגיע למועדון אותו הוא אוהד.
הטענה הרשמית של פרידמן על ההחלטה לעזוב את תפקידה הייתה המשך איומים מצד אוהדי הקבוצה, זאת לאחר שההתבטאות שלה שלשום במהלך הדיון המשמעתי של המועדון בנוגע לאירועי הדרבי: "ארגון האוהדים של הפועל ת"א מתנהל כמו ארגון פשע", הגביר לטענתה את האיומים כלפיה.
1 צפייה בגלריה
אודליה פרידמן
אודליה פרידמן
מודרה מנושאים רבים שקשורים לניהול הקבוצה. פרידמן
(צילום: עוז מועלם)
למרות שהייתה מנכ"לית המועדון, פרידמן מודרה מנושאים רבים מצד הבעלים ולמדה עליהם רק דרך התקשורת. כך למשל המינוי של המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים או עזיבתו המיידית של אושר דוידה לסטנדרד ליאז' ועוד נושאים רבים. כל ההגדרות של רעידת אדמה או הפתעה גדולה היו פומפוזיות יחסית למעמדה במועדון. המגמה מראש הייתה שפרידמן תעזוב את תפקידה בסיום העונה, זאת לאחר שלא הצליחו לאתר לה מחליף בקיץ האחרון.
אחרי שהודיעה לבעלים כי החליטה לעזוב בשל אותם איומים מצד אוהדי הקבוצה, הם עוד ניסו לשכנע אותה להישאר עד לסיום העונה לפחות, שכנועים שיימשכו גם היום. זאת בשל הקושי במציאת מחליף תוך כדי העונה.
מעבר לחילוקי הדעות לגבי תפקודה במועדון, היו יחסים מתוחים בינה לבין אוהדי הקבוצה, כשבאחד המקרים הם פיזרו חתיכות עוף מחוץ לדלת ביתה והיא הייתה נתונה ללחצים גדולים. "היו לה הרבה מינוסים והיו לה הרבה פלוסים, נמצא מישהו אחר", אמר אחד הבעלים בתגובה שהסבירה הכול.