השערורייה שהפכה לסולחה: אירוע ביזארי במשחק של גלאזגו ריינג'רס מול פרטיק ת'יסל בגביע הסקוטי שהיה יכול לגרום לבלגן גדול נפתר בצורה ספורטיבית ומעוררת השראה.
שחקני פרטיק ת'יסל רצו להחזיר את הכדור לגלזגו ריינג'רס אחרי ששחקניה הוציאה אותו לחוץ בגלל פציעה של מאליק טילמן, אבל אז טילמן בעצמו החליט לחטוף את הכדור ולכבוש שער. מה שעורר זעם רב בקרב שחקני פרטיק ת'יסל והקהל. השחקנים כבר נכנסו לעימות פיזי אולם אז מנג'ר ריינג'רס מייקל ביל הורה לשחקניו לתת לשחקני היריבה להשוות את התוצאה. מה שאכן קרה. סקוט טיפוני רץ כל הדרך אל השער וכבש בקלות. המשחק נמשך וריינג'רס ניצחה בסופו של דבר 2:3 משער של ג'יימס סאנדס בדקה ה-86.
3 צפייה בגלריה
שחקני ריינג'רס ופרטיק ת'יסל
שחקני ריינג'רס ופרטיק ת'יסל
שחקני ריינג'רס ופרטיק ת'יסל
(צילום מסך)
3 צפייה בגלריה
מאליק טילמן
מאליק טילמן
מאליק טילמן
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
מייקל ביל
מייקל ביל
מייקל ביל
(צילום: גטי אימג'ס)
"זאת הייתה אי הבנה", אמר מייקל ביל בסיום, "מאליק נפצע, הוצאנו את הכדור החוצה. הוא היה פצוע ולא שם לב. הוא חשב שזאת הוצאת חוץ רגילה אז הוא התחיל ללחוץ כרגיל ואז הוא כבש. אני לא רוצה שננצח בצורה כזאת, זה הדבר הלא נכון לעשות. יש לנו בריינג'רס סטנדרטים גבוהים. ההחלטה לא הייתה קלה, אבל בסופו של דבר ניצחנו כמו שצריך".
מנג'ר פרטיק ת'יסל איאן מק'ול הוסיף: "אני לא יודע אם מאליק טילמן הבין מה הוא עושה, אני חושב שהוא התבלבל. מייקל ביל הוכיח שיש לו הרבה מאוד קלאס בהחלטה שלו. אני בכדורגל מאז 1981 ובחיים לא ראיתי דבר כזה. אי אפשר להאשים אף אחד. בסופו של דבר הם נתנו לנו להשוות וזה הדבר הנכון לעשות, לצערי הפסדנו אבל אנחנו גאים בעצמנו".