בני יהודה מתאוששת מהפתיחה הגרועה של העונה. השחקנים של יוסי אבוקסיס השיגו הערב (שני) ניצחון שני ברציפות בליגה הלאומית (ושלישי בכל המסגרות) כאשר הביסו 0:3 את הפועל רעננה בחוץ במחזור העשירי.
אחרי ה-0:5 על הפועל עפולה וה-1:2 על סקציה נס ציונה בגביע, הכתומים המשיכו בתנופה. הם עשו זאת על חשבון רעננה, שנאלצה להסתדר ללא המאמן אלי כהן שצפה במשחק מהיציע (טרם השלים שעות השתלמות, עוזרו מוטי קריספיל ניהל את המשחק).
2 צפייה בגלריה
דן מורי
דן מורי
כבש את הראשון של בני יהודה. דן מורי
(צילום: ראובן שוורץ)
בדקה ה-60 ואחרי מחצית נטולת שערים, אלירן עטר הרים כדור נהדר לדן מורי, שנגח ישירות לפינה השמאלית של ברק לוי (אקס בני יהודה). שמונה דקות לסיום המשחק הכפיל עמית זנטי את התוצאה בנגיחה מבישול נהדר של אלמוג בוזגלו. עמוק בתוך תוספת הזמן קבע רועי בן שמעון את תוצאת המשחק.
2 צפייה בגלריה
עמית זנטי חוגג
עמית זנטי חוגג
עמית זנטי הבקיע את השני
(צילום: אורן אהרוני)

הפועל עכו - הפועל פתח תקווה 0:1

הפועל פתח תקווה הגיעה למשחק אחרי ניצחון על ערערה בגביע, אך לא הצליחה להמשיך את המומנטום החיובי. אחרי שמונים דקות ללא שערים הצליחה עכו לכבוש לאחר שאיאד חאג׳ פרץ לרחבה ובעט ישירות לפינה הימנית של השער. בכך השלימה עכו חמישה משחקים ללא הפסד, בעוד המפסידה כבר עם חמישה משחקים ללא ניצחון.

אחי נצרת - בית"ר ת"א/בת ים 2:4

שתי הקבוצות הגיעו במצב רוח מעודד אחרי שהעפילו לסיבוב ח' בגביע המדינה. האורחת היממה את נצרת דקה מהפתיחה עם שער של איל חן. שלוש דקות לאחר מכן, דור תורג׳מן הכפיל את היתרון.
ככל שחלפו הדקות החבורה של תומר קשטן התעוררה, ועל סף הירידה למחצית החזיר אחמד עאבד את קבוצתו למשחק. המחצית השנייה הייתה בשליטה של אחי נצרת ובדקה ה-55 קבע אנס דאבור שוויון. עד לסיום כבש דובב גבאי צמד והשלים מהפך אדיר.