אחרי שפתחה את העונה בליגה הלאומית עם ארבע נקודות בלבד מתשע אפשריות, הפועל ת"א פנתה למכבי חיפה בבקשה לשאול את שחקן ההתקפה היהודי-גרמני אריק שוראנוב.
כזכור, שוראנוב בן ה-22 נרכש על ידי הירוקים בקיץ 2023 עבור 900 אלף אירו מנירנברג, אך החמיץ את רוב העונה שעברה לאחר שקרע את הרצועה הצולבת בברכו. כעת הוא כבר התאושש וחזר לאימונים מלאים בכפר גלים.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה אריק שוראנוב חוגג
שחקן מכבי חיפה אריק שוראנוב חוגג
יחזור לדגו? שוראנוב
(צילום: עוז מועלם)
שוראנוב הגיע למכבי חיפה בתקופה של מסאי דגו - שכיום כידוע מאמן את הפועל ת"א – והוא לא נמצא בתוכניות של המאמן הנוכחי ברק בכר. עם זאת, בשל עזיבתו של פיירו לא.א.ק אתונה, הוא לא ישוחרר עד שמכבי חיפה תמצא חלוץ אחר. השחקן עצמו מוכן לרדת לליגה הלאומית, וזה עשוי להיות חיזוק משמעותי מאוד עבור האדומים. כזכור, הפועל ת"א כבר שאלה הקיץ את גוני נאור ממכבי חיפה.
העזיבות הצפויות של מאוויס צ'יבוטה, שכפי שפורסם לראשונה ב-ynet סיכם באקרון טוליאטי הרוסית, ועומר סניור, שסיכם בהפועל חדרה, ישחררו תקציב עבור הגעה של שחקנים אחרים. צי'בוטה צריך להשלים את החתימה עד ליום שישי. בנוסף, בקבוצה עוד צריכים לשחרר את את מקס צ'ליץ' ואוהד חזוט - שני שחקנים שהגיעו הקיץ ולא נמצאים בתוכניות.
מלבד שוראנוב, במועדון רוצים להתחזק בעוד שני שחקנים: קשר, כשהמועמדים הם דן עזריה וג'ורדן סבן, ומגן שמאלי ישראלי, כאשר אחד מבין יאזן נסאר מבני יהודה או אופק נדיר מהפועל ירושלים צפויים להצטרף. ביום שני הקרוב (19:00) תארח הפועל ת"א את העולה החדשה הפועל רעננה.