שביעות רצון גדולה בהפועל באר-שבע לאחר הניצחון המשמעותי ביותר שלה העונה, 1:2 על מכבי חיפה אתמול (רביעי) באצטדיון טוטו-טרנר. בכך, המשיכה באר-שבע את אחת התקופות הטובות ביותר שלה בשנים האחרונות, עם ניצחון ליגה שמיני ברציפות ותשיעי בכל המסגרות.
יש אוהדים שכבר חושבים על לאיים על האליפות, שזו הייתה המטרה של הקבוצה לפני העונה, אבל באר-שבע עדיין במקום הרביעי ורחוקה עשר נקודות ממכבי ת"א המוליכה, זכר לפתיחת העונה הרעה, כך שבמועדון מבינים שלא מדובר במטרה ריאלית. זו גם הסיבה המרכזית לכך שבניגוד למכבי חיפה ומכבי ת"א, הפועל באר-שבע לא נמצאת עד כה במירוץ החימוש של ינואר. עם זאת, המאמן אליניב ברדה מקווה לצרף שני זרים לחלק הקדמי עד לסגירת החלון, שכן לטענתו הקבוצה זקוקה לתוספת של מהירות בהתקפה. בנוסף, המגן הימני רועי הרמן עדיין מתאמן עם קבוצה והוא עשוי להצטרף.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
ניצחון שמיני ברציפות. שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
(צילום: דניאל כהן )
2 צפייה בגלריה
ברדה ודגו
ברדה ודגו
רוצה לחזק את ההתקפה. ברדה
(צילום: דניאל כהן)
במידה שלא יצורף חלוץ זר בחלון העברות, מי שצפוי לקבל הזדמנות הוא נועם שחר בן 18, שמשחק בחוד של קבוצת הנוער ועדיין לא רשם הופעת בוגרים. ואם כבר חלוץ, אז תומר חמד, שעזב לפני שבועיים את באר-שבע ואתמול כבש מולה את השער המצמק, אמר אתמול: "תשאלו את המאמן של הפועל באר-שבע למה לא שיחקתי". ברדה סירב להתייחס לכך.
בבאר-שבע בלטו אתמול לטובה השוער ניב אליאסי, שסיפק ארבע הצלות ואנטוניו ספר - ששיפר את מאזנו לשישה שערים (לצד שמונה בישולים). בנוסף, בלטו גם הלדר לופס, שכבש את שערו השלישי העונה, ואמיר גנאח שעלה מהספסל ואחרי שלוש דקות בישל. גם לרועי גורדנה - שכלל לא היה אמור להיות כשיר בשל פציעה בגבו, אך הצוות הרפואי העניק לו טיפולים אינטנסיביים - היה חלק גדול בניצחון.