מכבי חיפה השלימה את הכנותיה לקראת הדרבי החיפאי שיערך הערב בסמי עופר (רביעי ,20:30). הפועל חיפה אמנם תארח את הדרבי, אך הרוב ביציעים יהיה שייך באופן מוחלט למכבי חיפה, שתזכה לתמיכה של כ-23 אלף אוהדים, בעוד בצד המארח צפויים להגיע כ-7,000 אדומים.
מכבי ת"א ניצחה אתמול 0:3 את הפועל ירושלים וצימקה זמנית את הפער בפסגה לנקודה אחת בלבד, כך שמכבי חיפה מקווה להשיג היום ניצחון שיחזיר את הפער לארבע נקודות ויבטיח לה יציאה לפגרת המונדיאל מהמקום הראשון.
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
ייהנו מרוב מוחלט ביציעים. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
"דרבי זה תמיד משחק קשה, משחק עם חשיבות גדולה לקהל ולמועדון", אמר שחקן הקבוצה. "הפועל חיפה קבוצה טובה עם סגל טוב אבל המשחק הזה תלוי בנו. נבוא דרוכים ומוכנים. אנחנו מודעים הייטב לחשיבות וליוקרה של הדרבי.
ברק בכר, מאמן האלופה, יעלה למשחק בהרכב החזק ביותר העומד לרשותו. שחקנים שזכו למנוחה מול בית"ר ירושלים (עלי מוחמד, למשל) או שולבו במחצית השנייה (צ'ארון שרי ועומר אצילי) פותחים ב-11.
3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
בכר יעלה בהרכב הכי חזק שלו. שחקני מכבי חיפה באימון
(צילום: רויטרס)
דין דוד ופרנצדי פיירו פותחים בחוד, ומי שנשאר על הספסל הוא דילן בטובינסיקה, זכר למתיחה בשריר מול אשדוד. "כל דרבי הוא שונה", אמרו במועדון. "לא משנה מה מיקום הקבוצות, כל משחק בין השתיים הוא בעל יוקרה וחשוב למועדון ולאוהדים. נבוא דרוכים ומוכנים להשיג עוד שלוש נקודות ולשמח את הקהל".
הפועל חיפה תעלה הערב עם מדי רטרו כחלק מ"פרויקט המאה", לציון 100 שנים להקמת קבוצת הכדורגל. "אנחנו באים לנצח הערב, יש למכבי חיפה קבוצה טובה עם כוכבים? כוכבים יש רק בשמיים", אמר הבעלים יואב כץ.
3 צפייה בגלריה
מדרי הרטרו, איתם יעלו שחקני הפועל חיפה מחר
מדרי הרטרו, איתם יעלו שחקני הפועל חיפה מחר
מדרי הרטרו, איתם יעלו שחקני הפועל חיפה הערב
(צילום: באדיבות הפועל חיפה)
המאמן רוני לוי השיב להרכב להרכב את קוואמי קווי שחוזר מעונש הרחקה, כשההתלבטות היא בין גידי קאניוק למוחמד קמארה. לוי ערך שיחות אישיות עם השחקנים והבהיר שאסור לטעות מול חלוצי האלופה: "אין דבר אחד שצריך לעשות כדי לנצח את מכבי חיפה, צריך לעשות הרבה דברים ואת כולם טוב - ובעיקר להיות מרוכזים ומחויבים. אסור לטעות מולם".
הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, עבדולאי סק, שון גולדברג, פייר קורנו, נטע לביא, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דין דוד, פרטנזי פיירו.
הרכב הפועל חיפה: אוהד לויטה, חאתם אל-חמיד, לואי טהא, דודי טויטו, לירן סרדל, גל אראל, חנן ממן, גידי קאניוק, קוואמי קווי, אלון תורג'מן.
פורסם לראשונה: 18:02, 09.11.22