הפועל באר-שבע המריאה הבוקר (שני) למחנה אימונים בן 10 ימים בעיר קראקוב שבפולין. יהיה זה השלב העיקרי בבניית הקבוצה של המאמן החדש רן קוז'וך, שיוצא למחנה בסגל מאוד מאוד לא נוצץ וללא אף שחקן רכש משמעותי. כמו כן, גם הקפטן של הקבוצה, מיגל ויטור, שסובל מפציעה בכף הרגל, יחמיץ את המחנה. אם יעבור ניתוח, הוא עלול להיעדר לתקופה של כחודשיים. יחד איתו נשאר בארץ גם אילון אלמוג, שמחלים מקרע ברצועה הצולבת.
26 שחקנים המריאו לפולין, בניהם ארבעה זרים שנותרו מהעונה שעברה: הלדר לופס, דיינר קיניונס, ארתור שושנאצ'ב ואנתוניו ספר. הפנים החדשות הן של השוער הצעיר בן גורדין שהגיע מהפועל רמת גן והחלוץ סמיר פרהוד הגיע מהפועל נוף הגליל. על תקן הרכש הבכיר נמצא כעת המגן הימני גיא מזרחי, שהגיע ממכבי נתניה ונכון לעכשיו צפוי להיות שחקן הרכב בסגל שנבנה על ידי קוז'וך. הוא נרכש אתמול ממכבי נתניה. הפנים החדשות/ישנות הן של השחקנים שחוזרים מהשאלה כשהשם המרכזי הוא של תומר יוספי שרשם עונה גדולה במדי הפועל חיפה. יחד עמו חזרו גם אור בלוריאן מהפועל ת"א ,זהאי אחמד מבני סכנין ולירן ריגן ממ.ס כפר קאסם.
1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע יוציאם למחנה האימונים בפולין
שחקני הפועל באר-שבע יוציאם למחנה האימונים בפולין
שחקני הפועל באר-שבע יוציאם למחנה האימונים בפולין
(צילום: באדיבות הפועל באר-שבע)
אמיר גנאח, שלא נכלל בסגל הנבחרת הצעירה לאולימפיאדה בגלל פציעה, יצא עם באר שבע למחנה. ניב אליאסי, שאמור להיות השוער הראשון של באר שבע בעונה הקרובה נכלל בסגל הנבחרת ולכן השוער הצעיר ראם גולם טס אף הוא עם הקבוצה. צעיר נוסף שהמריא הוא אופק פרץ, בלם קבוצת הנוער. רועי הר, קשר אחורי ששיחק בעונה שעברה בעירוני ניר רמת השרון, יצא למחנה כנבחן שינסה להרשים עת קוז'וך.
באר שבע תתמודד נגד שלוש קבוצות מקומיות: ברביעי מול גורניק לצ'נה, בשבת נגד סטאל רז'שוב ורביעי הבא מול קראקוביה.