התאוששות מהירה. פחות משבועיים לאחר שירד רשמית עם עירוני קריית שמונה לליגה הלאומית, מונה סלובודן דראפיץ' למאמן בני סכנין. עוד לפני נפרדה הקבוצה מהמאמן קובי רפואה. זוהי הקדנציה השנייה של המאמן בסכנין, אותה אימן במשך כשנתיים החל מקיץ 2010.
דראפיץ (58) מגיע לסכנין אחרי עונה שהיה שמח לשכוח. רק לפני כשבועיים, כאמור, הוא ירד ליגה עם עירוני קריית שמונה, אליה הגיע במחזור ה-23 כשהיא מתחת לקו האדום. אולם המינוי התברר כאכזבה גדולה לאחר שרשם עם שחקניו עד תום העונה שלושה ניצחונות בלבד. בנוסף, הצטרף דראפיץ' לרשימת מאמנים (לא מבוטלת) שנגררו להתנגשות מתוקשרת עם הבעלים, איזי שרצקי.
1 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל ת"א
סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל ת"א
נשאר בליגה. דראפיץ'
(צילום: עוז מועלם)
עוד לפני ובמהלך העונה החולפת, פוטר המאמן מהפועל ת"א אליה הגיעה גם כן לאחר פיטוריו של קובי רפואה, בעקבות ההפסד 4:3 לסקציה נס ציונה. בסך הכל עמד דראפיץ' על הקווים של האדומים במשך 12 משחקי ליגה, במהלכם השיגה הקבוצה 13 נקודות מ-36. בנוסף לכך, היא גם הודחה מהגביע בסיבוב ח' על ידי הפועל עפולה מהליגה הלאומית.
בסכנין, יקווה המאמן לבנות קבוצה שתימנע ממאבקי הישרדות אחרי שאת העונה הנוכחית היא סיימה במקום ה-11. סלאח חסארמה ישמש כעוזרו של דראפיץ' בנוסף לעיאד ברברה שישמש מאמן השוערים.