אחרי שבשבת הפסידה 2:0 למכבי ת"א במשחק העונה בטדי, מכבי חיפה תשוב הערב (שלישי, 19:30) לאצטדיון בירושלים כדי להתארח אצל בית"ר למשחק דחוי מהמחזור הרביעי. לקראת המפגש ברק בכר מתכנן מספר שינויים משמעותיים בהרכב קבוצתו.
המאמן צפוי לפתוח הפעם עם שני בלמים, כשאולכסנדר סירוטה יסופסל ומי שיפתחו הם עבדולאי סק ופדראו, כשמי שצפוי לפתוח כמגן ימני הוא עילאי פיינגולד והמגן השמאלי יהיה ויטאל אנסימבה. מסתמן שהרכש היקר ביותר בתולדות מכבי חיפה, מתיאס נהואל, יפתח על חשבון דולב חזיזה, כשבאגף ימין יוצב קסנדר סברינה. עלי מוחמד ומחמוד ג'אבר יפתחו בקישור, ובחוד יוצבו כרגיל דיא סבע ודין דוד, שהרבו להחמיץ מול מכבי ת"א. הבלם שון גולדברג שמחלים מפציעה עדיין לא בסגל.
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה ברק בכר
מאמן מכבי חיפה ברק בכר
מתכנן שינוי מערך. בכר
(צילום: עוז מועלם)
3,500 אוהדים ירוקים יגיעו לעודד את הקבוצה שלנה אתמול בירושלים כדי להתרחק מהאזעקות והיירוטים באזור חיפה ולהיות מרוכזת במשחק.
"אפשר להיות עצובים ולהתבאס כי היה הפסד שאפשר להגיד שלא הגיע לנו", אמר בכר לקראת המשחק הערב. "התוצאה אומנם קובעת אבל עשינו משחק טוב ואת זה אנחנו רוצים לקחת למשחק הבא. אנחנו צריכים להמשיך ביכולת הטובה הזאת, להמשיך לייצר מצבים. אם נמשיך לייצר את המצבים האלה מול בית"ר ירושלים, אני מאמין שנכבוש וננצח".
2 צפייה בגלריה
צפוי לפתוח לראשונה. נהואל
צפוי לפתוח לראשונה. נהואל
צפוי לפתוח לראשונה. נהואל
(רדאד ג'בארה, one)
על היריבה: "בית"ר עשתה שדרוג מאוד גדול כבר בשנה שעברה והשנה אני חושב שהם שדרגו את הקבוצה אפילו יותר. הם משחקים כדורגל חיובי, מאוד מעניין, יהיה משחק טוב. מבחינתי בית"ר קבוצה לא פחות טובה ולא פחות איכותית ממכבי ת"א ולכן צריך להתכונן הכי טוב שאפשר". פיינגולד הוסיף: "אנחנו מגיעים סופר מוכנים למשחק סופר קשה מול קבוצה מצוינת, ונעשה הכל כדי לנצח ולהביא שלוש נקודות".
נציגי המועדון נכחו אתמול בהלווייתו של אלוף משנה אחסאן דקסה, מח"ט 401, שנפל בצפון רצועת עזה.