קין: "לא נהניתי מהמשחק"
(צילום: באדיבות ONE)
קפטן מכבי ת"א, ערן זהבי, שלא יזומן לסגל נבחרת ישראל עד לסיום קמפיין מוקדמות היורו - כפי שהצהיר המנהל המקצועי יוסי בניון בראיון הבלעדי שהעניק ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet - אינו מתכוון לפרוש מהמדים הלאומיים.
זהבי בן ה-36 קרא את המסרים הברורים של בניון, אולם לא מתכוון להודיע על פרישה מהנבחרת. זאת על מנת לאפשר לעצמו את האפשרות לשוב אליה במידה ובניון ואלון חזן לא ימשיכו בתפקידם, כשהחוזה של המנהל המקצועי בהתאחדות מסתיים במרץ הקרוב.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
זהבי. בכושר שיא
(צילום: יאיר שגיא)
זהבי החמיץ אתמול שני פנדלים ב-0:2 של מכבי ת"א מול הפועל פ"ת. אחרי שפספס את השני, הוא קיבל בעיטה נוספת מאחר ושוער פ"ת, עומר כץ, זז לפני הבעיטה. "לא יודע אם היה לי דבר כזה, אבל לפעמים זה קורה", אמר זהבי. "את הפנדל הראשון הוא עצר יפה, בשני הלכתי על בעיטה לאמצע והוא חיכה לי. לא יודע מי אמר לו, אבל שוב מגיע לו כל הכבוד. לצערו היה פנדל חוזר ובשלישי הייתי יותר חד". לזהבי ארבעה שערים ושלושה בישולים העונה (מספר הבישולים זהה לזה בכל העונה שעברה), והיה מעורב ב-50 אחוזים מ-15 השערים שכבשה מכבי ת"א.
על היכולת הפושרת של הקבוצה מול הפועל פ"ת, אמר הקפטן: "זה לא שהיינו ביכולת כזו לא טובה, אבל קשה לשחק מול קבוצה שמתגוננת עם 10 שחקנים מאחורי הכדור. לא שטפנו את המגרש, אבל גם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח. לא כל משחק נרקוד על הדשא".
2 צפייה בגלריה
רובי קין
רובי קין
"מה שחששתי אחרי הדרבי - קרה". קין
(צילום: עוז מועלם)

קין התעצבן: "יצרנו לעצמנו בעיות"

מי שהיה עצבני מאוד במהלך המשחק, הוא המאמן רובי קין. מעבר לזה שהיה לחוץ מאוד והתקשה לראות את בעיטת הפנדל השלישית של ערן זהבי, הוא התפוצץ בצעקות על מילסון, בשל הגישה שלו במשחק. "זו הייתה הופעה רעה שלנו", אמר המאמן האירי בכנות. "איבדנו הרבה כדורים, חייבים להיות טובים יותר. יש לנו הרבה בעיות, צריך לשמור טוב יותר על הכדור, הפסים חייבים להיות מדויקים יותר. מה שחששתי אחרי הדרבי - קרה, יצרנו לעצמנו בעיות".
מי ששוב לא שיחק היה יונתן כהן, שלא שותף גם בדרבי התל-אביבי. מכבי ת"א תצא מחרתיים בטיסה לאוסטנד בדרך למשחק בחמישי מול הקבוצה האיכותית בבית שלה בקונפרנס ליג, גנט, שמובילה את הליגה הבלגית. גנט תשחק היום נגד מולנבק, אחרי שלא הפסידה באף אחד משמונת משחקיה עד כה בבלגיה, עם חמישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.