מכבי ת"א נפרדה היום (שישי) מאיבן מאסון, שחזר לסנט אטיין - ממנה הושאל לצהובים. בקבוצה של רובי קין לא חיכו ומייד הודיעו על מחליפו של הצרפתי - מתן בלטקסה, שחזר לקדנציה שנייה בקבוצה אחרי שנה וחצי באוסטריה וינה. המגן/בלם חתם לשנה וחצי אצל מוליכת ליגת העל, עם אופציית הארכה לשנתיים נוספות.
לאחר החתימה אמר בלטקסה: "שמח לחזור למקום שנתן לי את הבמה ופיתח אותי למי שאני היום. המטרות במכבי ברורות. אני רוצה לעזור לקבוצה לזכות בכל התארים האפשריים. מחכה כבר לפגוש את הקהל בבלומפילד ובמקביל כמו כולם מייחל לשלומם של החיילים ולשובם של החטופים במהרה הביתה".
1 צפייה בגלריה
מתן בלטקסה חוזר למכבי ת"א
מתן בלטקסה חוזר למכבי ת"א
חוזר למכבי ת"א. מתן בלטקסה
(צילום: אתר של מכבי ת"א)
בלטקסה ערך את הופעתו הראשונה בבוגרים של הפועל פ"ת ב-2013 ושיחק במדיה ארבע שנים לפני שעבר למכבי ת"א - ממנה הושאל להפועל עכו ולאחר מכן גם לבני יהודה, בה שיחק במשך שנתיים. הוא זכה עם הזהובים בגביע המדינה ב-2018/19 אחרי ניצחון בגמר על הצהובים.
בעונת 2020/21 חזר למכבי ת"א, בה שיחק שתי עונות לפני שעבר כאמור לאוסטריה וינה. בסך הכל, הוא שיחק 59 פעמים בקבוצה וזכה עמה בארבעה תארים: גביע המדינה (2020/21), גביע הטוטו (2020/21), ופעמיים באלוף האלופים (2019/20, 2020/2021).