הפועל ירושלים אמנם פתחה את הפלייאוף העליון עם הפסד, אך זה בהחלט לא גורע מהעונה הגדולה שעוברת על הקבוצה. החבורה של זיו אריה קיבלה היום (שלישי) בשורה משמחת מבחינתה, כאשר אורי אלון הודיע כי יגדיל את התמיכה שלו במועדון בעונה הבאה, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet ו"ידיעות אחרונות".
בהודעה רשמית מטעם הירושלמים נכתב כי חברת ההשקעות ALLON VENTURES בבעלות בעלי קבוצת הכדורסל לשעבר, תמשיך להיות הספונסר הראשי של קבוצת הכדורגל גם בשנה הבאה, כאשר התמיכה הכספית אמורה לגדול.
2 צפייה בגלריה
אורי אלון ספונסר הפועל ירושלים
אורי אלון ספונסר הפועל ירושלים
צפוי להגדיל את התמיכה באדומים מהבירה. אורי אלון
(צילום: עוז מועלם)
אורי אלון החל לתמוך בקבוצה מהבירה עוד בתחילת העונה הקודמת, אז עלתה לליגת העל, 21 שנים לאחר שנשרה לליגת המשנה. "מדובר בשלב נוסף של העמקת הקשר והגדלה הדרגתית של המשאבים לטובת הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער שלנו", נמסר מהמועדון. "התמיכה של אורי סייעה לנו לתקוע יתד בליגת העל בעונת הבכורה, ולהעמיד קבוצה שהתעלתה על התחזיות והתברגה בפלייאוף העליון".
בהודעה מטעם אלון עצמו נמסר: "אני גאה להיות חלק מהבנייה וההתעצמות של הקבוצה שאני אוהד. אנחנו עושים את זה בדרך הכי יפה שיש, צעד אחר צעד, בשיקול דעת, סבלנות ושמירה על הבסיס הערכי, המקצועי והקהילתי שלנו. העונה האחרונה הוכיחה לכולנו למה מסוגל מועדון האוהדים הייחודי הזה, ואני מצפה שבשנה הבאה נבצע עוד קפיצת מדרגה".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים
הקבוצה תעשה קפיצת מדרגה נוספת? שחקני הפועל ירושלים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
אלון, שנחשב לאחד האנשים העשירים בישראל עם הון אישי של כ-747 מיליון דולר, היה בעליה של הפועל ירושלים בכדורסל למשך חמש שנים וזכה איתה באליפות הראשונה בתולדותיה. בחלון ההעברות בינואר האחרון הוא תמך במועדון הכדורגל, ובקיץ הפך לספונסר הראשי שלו.
אלון העביר 5.7 מיליון שקל יחד עם שני אנשי עסקים אמריקאים, ג'ואל גרינברג ולארי טננבאום, ועם הכסף מעמותת האוהדים הגיעה ההכנסה של המועדון לשבעה מיליון שקל. תקציב הפועל ירושלים גדל בעשרה אחוזים לעומת העונה שעברה, מ-22 ל-24.5 מיליון שקל, ושכר השחקנים עלה מ-6.5 ל-7.8 מיליון שקל.