כשלושה שבועות לאחר מינויו למאמנה של מכבי ת"א, ז'ארקו לאזטיץ' דיבר לראשונה במסיבת עיתונאים אחרי החזרה ממחנה האימונים שערכה הקבוצה בפולין ולקראת משחק אלוף האלופים מול מכבי פ"ת מחר (שני, 20:00). גם קשר הקבוצה, דור פרץ, דיבר.
תחילה נשאל לאזטיץ' על פילוסופיית המשחק שלו: "התפיסה שלי היא לנסות לעזור לשחקנים להציג את היכולת הטובה ביותר שלה. נרצה לשחק כדורגל התקפי ויוזם ולהחזיק כמה שיותר בכדור. שמנו על זה את הדגש בכל אימון שערכנו. אנחנו רק בהתחלה, ניסינו בכל אחד ממשחקי האימון שערכנו להנחיל את השיטה הזו".
2 צפייה בגלריה
"אנחנו רק בהתחלה". לאזטיץ'
"אנחנו רק בהתחלה". לאזטיץ'
"אנחנו רק בהתחלה". לאזטיץ'
(חגי מיכאלי, ONE)
פרץ על מילסון: "מקווה שנזכה בו בראש נקי"
(ONE)
על הרושם שלו מהמועדון: "זה כבוד גדול בשבילי להיות במכבי ת"א. אני והצוות שלי יודעים עד כמה מדובר במועדון גדול. כמובן שנעשה את הטוב ביותר שלנו כדי שהשחקנים יראו את האיכות שלהם וכדי לנצח בכל משחק". על השיחות שערך עם ולדימיר איביץ' וננאד קרסטאיץ': "קיבלנו המלצות חמות על המועדון ועל האנשים שעובדים כאן. השיחות שלי עם אנשי המועדון שכנעו אותי שמדובר בקבוצה גדולה ושאנחנו יכולים לעשות כאן משהו גדול".
על המצב הביטחוני: "המשפחה שלי תגיע לפה. אני לא חושש, אני מסרביה ואנחנו יודעים איך דברים כאלה נראים מבחוץ. אנחנו מקווים שהכל יהיה בסדר. החיים ממשיכים".
על רמת השחקנים נכון לעכשיו: "זו קבוצה שזכתה באליפות בעונה שעברה. לא יצא לי להתרשם מהשחקנים שנמצאים עם הנבחרת האולימפית, הייתי מעדיף שהם יהיו איתנו אבל אני מבין שמדובר בהזדמנות לעשות כבוד גדול למדינה. יש לנו הרבה דברים לשפר. אנחנו עדיין בתקופה שאנחנו מנסים להכיר ולהבין אחד את השני ולבדוק מה העמדות המתאימות ביותר לשחקנים, שצריכים זמן כדי להבין את השיטה שלנו".
על ערן זהבי: "ראיתי במחנה האימונים עד כמה הוא מקצוען. אני מקווה שהוא יוכל לשחזר את היכולת שלו מהעונה שעברה וככה לגבי כל השחקנים, שמראים המון מחוייבות".
על משחק אלוף האלופים נגד מכבי פ"ת: "אנחנו ביחד כמעט שלושה שבועות וזה המשחק הרשמי הראשון שלנו. אנחנו מקווים להציג משחק טוב, בטח אחרי שהקבוצה זכתה בתואר (גביע הטוטו) בעונה שעברה. אני יודע שהיריבה היא קבוצה צעירה שהחליפה מאמן והם יבואו להציג משחק קשוח. נעשה הכל כדי לנצח".
2 צפייה בגלריה
"מחנה האימונים היה טוב מאוד". פרץ לצד לאזטיץ'
"מחנה האימונים היה טוב מאוד". פרץ לצד לאזטיץ'
"מחנה האימונים היה טוב מאוד". פרץ לצד לאזטיץ'
(חגי מיכאלי, ONE)
פרץ התייחס לחלופת המאמנים בשנים האחרונות: "זה חלק מהכדורגל, צריך להתאים את עצמינו לכל מה שמתרחש. יש פה צוות ברמה מאוד גבוהה עם דרישות גבוהות ואני חושב שמחנה האימונים היה טוב מאוד. הצוות רוצה שנשחק כדורגל התקפי מלא בתשוקה ואגרסיביות. אני חושב שהגישה הזו תוביל אותנו קדימה וזה מתחיל מחר באלוף האלופים. אחרי כמה שנים שלא זכינו באליפות. המטרה שלנו היא לעבוד הכי חזק שיש על מנת לשמור את התואר אצלינו".
על השחקנים החדשים והצוות החדש: "תמיד לוקח לזמן לארגן קבוצה, במיוחד בימי מלחמה. אם זה מבחינת השחקנים החדשים, עם זה מבחינת הצוות. אנחנו כאן כדי לעשות כמה שיותר חיים קלים לצוות, לעזור לו להתאקלם. אני חושב שכל מי שנשאר פה מהעונה שעברה חש מחוייבות לשמור על התואר וננסה להראות את זה בכל יום ובכל משחק".
על האפשרות שיעזוב את מכבי ת"א לקבוצה בחו"ל: "כנראה שלא היה מה לדבר יותר מדי, אז כתבתם עליי. כל עוד אני פה, אני פה - בשיא הכח. שום דבר לא מעניין מעבר לזה. תמיד יש דיבורים על קבוצה גדולה, אבל מכבי ת"א זה מועדון גדול והוא דוהר קדימה בשיא הקצב. ערן נכנס לעניינים ובקרוב גם מילסון - אני מקווה שנזכה בו בראש נקי".