יומיים אחרי אירועי טרנר הגיש היום (שלישי) תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד גלעד ברגמן כתב אישום נגד הפועל באר-שבע ובני סכנין - המארחת תואשם בהתפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות, התפרצות לשדה המשחק ופגיעה על ידי אוהדים, ואילו האורחת בסירוב לקיים/להמשיך משחק, התפרצות לשדה המשחק, התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות, קריאות גזעניות ופגיעה על ידי אוהדים.
החשש הגדול של אנשי באר-שבע כי יאשימו אותם בהתפרצות של "קהל רב למגרש" שעלול לגרור עונש של הפחתת 4 נקודות, הוסר. בכל הנוגע לתוצאת המשחק – מסתמן כי היא תירשם כ-0:0, והקבוצות לא יקבלו אף נקודה. זאת על פי ההערכה הראשונית כי באר-שבע תקבל ניצחון טכני, מאחר שלא היה לה חלק באי ההופעה למשחק.
1 צפייה בגלריה
המהומות בטרנר
המהומות בטרנר
המהומות בטרנר
(צילום: הרצל יוסף)
אוהדי הפועל באר-שבע פורצים לכר הדשא כדי להתעמת עם אוהדי סכנין
(צילום: לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים)

המשך יבוא, בבית הדין

הדיון אמור להתקיים בשבוע הבא, ועד אז, בבאר-שבע מתכוננים לקרב משפטי שיקבע את גורל תוצאת המשחק. מבחינת הקבוצה, ברור לה שההתאחדות לכדורגל תעניש אותה בחומרה בשל התפרצות עשרות מאוהדי הקבוצה לכר הדשא והריצה שלהם אל עבר היציע הצפוני כדי להכות את אוהדי סכנין על שביזו את שירת ההמנון. אך מנגד, בבאר-שבע גורסים שלמרות התקרית החמורה, המשחק היה צריך להיערך וניתן היה לקיימו לאחר שהקהל חזר ליציע והמשטרה אישרה את פתיחתו. לטענת הקבוצה מבירת הנגב, מכיוון ששחקני בני סכנין סירבו לעשות זאת ונשארו שעה קלה בחדר ההלבשה - הם האחראים לכך שבסופו של דבר המשחק אפילו לא נפתח, כפי שנאמר גם בהודעת מינהלת הליגות.