אחרי ששוחרר ממנה בתחילת הקיץ, דניאל טננבאום חזר למכבי ת"א וחתם היום (שישי) על חוזה לעונה אחת. השוער אמור להתחרות עם רועי משפתי על המקום בהרכב, לאור עזיבתו של דניאל פרץ לבאיירן מינכן.
טננבאום אמר לאחר החתימה: "לחזור למכבי, למקום שהיה לי לבית, להגיע לקריית שלום בכל יום ולבלומפילד כל שבוע מרגיש לי כמו הדבר הכי טבעי בעולם ומרגש בכל פעם מחדש". זאת תהיה העונה השמינית של השוער הברזילאי-ישראלי במכבי ת"א. בעונת 2019/2020 הפך להיות השוער הראשון ולא ספג במשך 13 מחזורים ברציפות - בכך שבר את השיא הישראלי שהיה שייך לגיורא אנטמן. בסיום אותה עונה זכה עם מכבי ת"א באליפות, גם בעונה שלאחר מכן זכה עם הצהובים באליפות.
1 צפייה בגלריה
דניאל טננבאום
דניאל טננבאום
דניאל טננבאום
(צילום: עוז מועלם)
טננבאום זכה עם מכבי ת"א גם בגביע המדינה ובשלושה גביעי טוטו. בתחילת בקיץ הוא עזב את הקבוצה לאחר שבשנתיים האחרונות איבד את המקום בהרכב לדניאל פרץ. מכבי ת"א החתימה את רועי משפתי ממכבי חיפה כדי שישמש שטוער שני לפרץ, אך כעת הוא יתחרה עם טננבאום על המקום בהרכב. יהיה מעניין לראות מי מבין השניים יפתח בהרכב מול מ.ס אשדוד במחזור הראשון בליגה שיתקיים ביום ראשון ומי יפתח מול צלייה גומלין פלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג.