מפגש מרגש עם לא מעט בכי ודמעות התקיים שלשום (שבת) יחד עם כוכבי ומנהלי העבר של שמשון ת"א שהגיעו להתייחד ולכבד את משפחת שרעבי בעצרת למען החזרת שני בני המשפחה, אלי (51) ויוסי (53) שנחטפו מקיבוץ בארי לעזה ב-7 באוקטובר.
העצרת שנערכה בת"א משכה אליה לא פחות מ-4,000 אנשים והשתתפו בה זמרים כמו קובי פרץ, אליאב זוהר ודודו טסה. רצון שרעבי, שחקן עבר ומאמן בקבוצת הילדים של הקבוצה שהוא גם אח של בן ציון יהודאי, אחד ממייסדי שמשון ת"א, הוא אביהם של האחים החטופים אלי ויוסי שרעבי. משפחתו של יוסי ניצלה (אשתו ושלושת בנותיו) ומשפחתו של אלי נרצחה (אשתו ליאן ובנותיו נויה בת ה-16 ויהל בת ה-13) באותו יום שחור.
1 צפייה בגלריה
כוכבי העבר של שמשון ת"א
כוכבי העבר של שמשון ת"א
כוכבי העבר של שמשון ת"א
(צילום: מיטל חואזי)
האח הצעיר של השניים, שרון שרעבי, אמר: "ממשלת ישראל מדברת על ניצחון בהכרעת החמאס והשבת החטופים לביתם. אבל ניצחון מתחיל קודם כל באחדותו של עם ישראל. ללא האחדות, לא נוכל להכריע את החמאס, להשיב את החטופים, וליישב את העוטף מחדש כאות של תקווה ותקומה. כל ניצחון ללא השבת החטופים ייחשב כהפסד. כפי שעם ישראל שלח אותם לחזית, יש לו מחויבות גדולה להשיב אותם בחזרה בריאים ושלמים. אני רוצה לשלוח תנחומים כנים לכל משפחות החטופים".