מכבי ת"א אמנם עשתה את כל המאמצים כדי להחתים את הישאם לאיוס, ואפילו העלתה את הצעתה ל-800 אלף אירו, אולם מעבר לסירוב של הפועל ת"א מתברר כי בשיחות שקיים הקשר עם ראשי המועדון ביממה הוא הבהיר להם כי אינו מעוניין לעבור ליריבה העירונית.
אחרי שהתבקש לצאת אתמול למחנה האימונים בפולין, לאיוס הבהיר בשיחות סגורות כי הוא לא רוצה לעבור לאלופה. זאת בעיקר בשל החזרה הצפויה של מילסון - המשחק בתפקידו - והרצון שלו להיות שחקן הרכב.
1 צפייה בגלריה
לאיוס
לאיוס
יישאר בהפועל ת"א? לאיוס
(צילום: עוז מועלם)
ללאיוס יש ביקוש כרגע בליגה הקוריאנית, אולם מדובר בשלב הזה בהצעה נמוכה מזו שהציעה מכבי ת"א, ולכן בהפועל ת"א עדיין ממתינים להתפתחויות בעניינו. בין היתר החליטו לשנות כיוון בנוגע לעמדת הזר השלישי ולא ינסו לצרף שחקן כנף. רק אם מילסון יעזוב את מכבי, אופציית לאיוס לאלופה תחזור להיות רלוונטית.
אפקט אדמונד ספרא הוביל את אוהדי הפועל ת"א כבר להתקרב לרכישת 7,000 מנויים לקראת העונה הקרובה. הפועל ת"א יצאה עם שני נבחנים למחנה האימונים בפולין, עילאי תומר שפדה את כרטיס השחקן שלו ממכבי ת"א והיווני אנגלוס צינגראס. הפנים החדשות הם השוער רובי לבקוביץ', אוהד חזוט, ארי כהן ורוי קורין. למחנה יגיע היום החלוץ הסרבי, מילאן מקאריץ'.
אוהדי ארגנטינה שרים למסי בטיימס סקוור
(באדיבות ONE)