מכבי ת"א תפתח ביום שלישי את אימוני הקבוצה, ונכון לרגע זה היא תעשה זאת לא רק ללא מאמן, אלא גם בלי ערן זהבי. החלוץ, שיחגוג בחודש הבא 37, סיים הקיץ את חוזהו באלופה ועדיין לא החליט האם להמשיך לשחק או לפרוש מכדורגל. אבל לפי אחיו אבי זהבי, בשלב זה כלל לא נוהלו מגעים בין השחקן לקבוצה.
"ערן בן 36. בעונה החולפת הוא היה בנבחרת העונה של הקונפרנס-ליג, מקום שני בשערים במפעל, מלך השערים בישראל. לא נוהל מולו מו"מ אחרי העונה הגדולה שלו", מסר אבי ל-ynet. הוא גם כתב ברשת החברתית X: "לשאלכתם אם ערן יגיע לפתיחת האימונים ביום שלישי, אז לא".
2 צפייה בגלריה
בני סכנין - מכבי ת"א
בני סכנין - מכבי ת"א
לא יגיע לאימון בשלישי? זהבי
(צילום: עוז מועלם )
מיד לאחר מכן פרסם אבי פוסט נוסף עם הנתונים של ערן בעונה החולפת. כזכור, האחרון סיים את העונה עם 20 שערי ליגה - מלך השערים ביחד עם דין דוד - והוסיף להם שבעה בישולים. בסך הכל היו לו העונה 36 שערים ושמונה בישולים ב-52 משחקים בכל המסגרות.
מי שכן ישחק בוודאות במכבי ת"א בעונה הוא ניר ביטון, שחתם הערב על חוזה חדש לשנה עם אופציית הארכה לעונה נוספת. שחקן ההגנה בן ה-32 ערך בעונה שעברה 19 הופעות בכל המסגרות לפני שנפצע ו-48 סה"כ מאז הצטרף לצהובים בקיץ 2022.
2 צפייה בגלריה
"מחכה כבר לחזור". ביטון
"מחכה כבר לחזור". ביטון
"מחכה כבר לחזור". ביטון
(רדאד ג'בארה)
ביטון, שמחלים מפציעה בברך שמנעה ממנו לשחק מאז דצמבר, אמר לאחר החתימה: "לאחר תקופה מאתגרת ברצוני להודות למועדון שתמך בי לאורך כל הדרך ולצוות הרפואי והפיזיולוגי שליווה אותי במהלך השיקום. אני מחכה כבר לחזור ולעבוד קשה באימונים עם כל חברי לקבוצה כדי שאוכל לחזור ולעשות את מה שהתגעגעתי אליו כל כך – לשחק לעיני האוהדים בבלומפילד".
ערן זהבי מתאמן (מתוך אינסטגרם)
(באדיבות one)