אחרי שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, בשכר של 550 אלף יורו לעונה, שגיב יחזקאל צפוי לחתום במכבי ת"א. בכל מקרה, בשל העובדה שלא התאמן במסגרת קבוצתית כבר למעלה מחצי שנה, גם אם יחתום ביממה הקרובה - יחזקאל לא יהיה חלק מהסגל של הצהובים מחרתיים (שלישי) מול סטיאווה בוקרשט במוקדמות ליגת האלופות.
יחזקאל עוד קיווה כי האירוע שעבר בטורקיה יוביל אותו לעבור לקבוצה בחו"ל, אולם אחרי ניסיונות רבים מצד סוכניו שלא צלחו, בסופו של דבר הוא סיכם בחודש שעבר אצל האלופה. זאת אחרי שבמכבי חיפה עוד ניסו לשכנע אותו לעבור אליהם. אנטליהספור תצטרך כעת לשלם לו 100 אלף אירו פיצוי לשחקן, והוא יכול לממש עתה את הסיכום שלו במכבי ת"א.
1 צפייה בגלריה
יחזקאל
יחזקאל
לא צפוי להיות בסגל למשחק מול סטיאווה. יחזקאל
(צילום: עוז מועלם)
מי שאמור לשחק מול סטיאווה בשלישי הוא פליסיו מילסון, אולם האנגולי נחוש לעזוב את מכבי ת"א, גם אחרי שהרגיש מקרוב את התנהגות הקהל כלפיו. הכוכב האדום בלגרד הגישה הצעה רשמית בסך 4 מיליון אירו על מילסון, אך במכבי ת"א מדברים על סכום של לפחות 6 מיליון. נראה כי קבוצה שתעמוד במספרים הללו תקבל את מילסון, כשבמכבי ת"א מבינים שהוא לא ירצה להישאר. אם לא יתקבלו הצעות כאלו, הוא יישאר ללא שדרוג בחוזהו בקריית שלום
מכבי ת"א מגיעה למשחק החשוב מול האלופה הרומנית רק עם שלושה זרים. מלבד מילסון, מדובר בהנרי אדו שלא נמצא בתוכניות המקצועית ובטייריס אסאנטה שהגיע בשלב מאוחר.
לאזטיץ׳: "אני פה 3 שבועות ומרוצה מהקבוצה"
(באדיבות ONE)