מזכירות ההתאחדות תתכנס הבוקר (שלישי) על מנת לאשר את מינויו של רן בן שמעון כמאמנה החדש של נבחרת ישראל.
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, בן שמעון יחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות, במידה שיסיים במקום הרביעי ומעלה בבית הישראלי במוקדמות המונדיאל. הוא ישתכר כ-65 אלף שקל לחודש. הכוורת שלו צפויה לכלול, בין היתר, את דושאן מאטוביץ' שהיה עוזר המאמן של מסאי דגו במכבי חיפה ושחקן של בן שמעון בהפועל קריית שמונה.
1 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
המאמן החדש של נבחרת ישראל. רן בן שמעון
(צילום: עוז מועלם)
בן שמעון, שפספס במחזור האחרון זכייה באליפות קפריסין (ועוד בשל יחס שערים, אך נבחרת למאמן העונה באי השכן), הועדף על פני רוני לוי וכמובן ברק בכר, שלבסוף חתם במכבי חיפה. הוא יתחיל בספטמבר הקרוב את קמפיין ליגת האומות עם צרפת, בלגיה ואיטליה ולאחר מכן ימשיך עם הנבחרת לקמפיין מוקדמות המונדיאל, שנחשב לחסר סיכוי.
מספר הנבחרות באליפות העולם אמנם גדל מ-32 ל-48, אולם אירופה תשלח רק 16 נציגות וישראל תזדקק להרבה מזל בהגרלת המוקדמות כדי שיהיה לה סיכוי כלשהו לעלות לטורניר. בחודש הבא הוא יפתח רשמית את הקדנציה בשני משחקי ידידות בהונגריה.
"הוא הגיע בתוך שנייה מקפריסין", סיפרו בהתאחדות. "הוא הבין מהר מאוד שהוא תלוי בבכר שאמר לא. אז הוא הגיע וגם קיבל שכר נמוך משמעותית מזה שהוצע לבכר". גורמים בוועדה המקצועית של ההתאחדות הוסיפו: "הוא לא מגיע כקונצנזוס, אלא כברירת מחדל. הוא הצליח רק בקבוצות קטנות כמו קריית שמונה או אשדוד".
יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ לאחר טירפוד הניסיון הפלסטיני להשעות את ישראל מפיפ"א
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)