מכבי חיפה לא מחכה הרבה זמן ומיד עם ההכרה בדניאל סונדגרן כמתאזרח, היא רוצה להנחית בלם זר. הקבוצה נמצאת במגעים עם הבלם הקרואטי לורנצו שימיץ'.
שימיץ' בן ה-27 משחק באסקולי מהליגה האיטלקית השנייה, הוא בלם בגובה 1.95 מ' והגיע לאיטליה ב-2017 אחרי שסמפדוריה שילמה עליו מיליון אירו להיידוק ספליט. הוא עבר מספר תחנות באיטליה עד שבעונה שעברה חתם לשתי עונות באסקולי מהליגה השנייה, שם יש לו 26 הופעות ושני שערים. מכבי חיפה רוצה להביא אותו לארץ עד מחר (שני) כדי שיעבור בדיקות רפואיות, יחתום ויעמוד לרשותו של דגו בצמד המשחקים מול יאנג בויז השווייצרית בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות.
1 צפייה בגלריה
לורנצו שימיץ'
לורנצו שימיץ'
לורנצו שימיץ'. יגיע לחיפה?
( Alessandro Sabattini/Getty Images)
חיפה עלתה אמש בהרכב חסר לחצי הגמר גביע הטוטו מול מכבי פ"ת בחוץ, כאשר רוב שחקני ההרכב זכו למנוחה לפני המשחק מול יאנג בויז בסמי עופר (רביעי, 22:00). בכל זאת, מכבי חיפה ניצחה 0:2 ועלתה לגמר. את מירב השבחים קטף ענאן חלאילי שנכנס כמחליף, כבש ובישל לדין דוד - והוכיח פעם נוספת כמה כישרוני ועוצמתי הוא. גם ליאור רפאלוב שהשלים 90 דקות זכה לשבחים.
"זה ניצחון חשוב, כל תואר חשוב למועדון שלנו אבל לנצח עם תשעה שחקני בית ועם הרכב שני שלנו מוכיח כמה אנחנו קבוצה חזקה ועוצמתית. הפנים קדימה למשחק ברביעי", אמר שחקן בקבוצה.