ביברס נאתכו לפני משחק הנבחרת מול איי פארו
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)

נבחרת ישראל תפגוש מחר (רביעי, 21:45) בטורשבן את איי פארו במסגרת המחזור הרביעי במוקדמות המונדיאל. לחבורה של וילי רוטנשטיינר יש ארבע נקודות בבית 6 והיא מדורגת שלישית אחרי דנמרק (תשע נקודות) וסקוטלנד (חמש). בשבת הכחולים-לבנים יפגשו את אוסטריה בבית ובשלישי יתארחו בדנמרק.
רוטנשטיינר אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "כולם יהיו חייבים לתת הכל מההתחלה ועד לשריקת הסיום. יש לי את האפשרות להביא שחקנים מהספסל שהם גם איכותיים, יש לנו תכנית משחק לכל יריבה. אם אנחנו משחקים מול אוסטריה ודנמרק כמובן שזה שונה. יש לי משהו בראש, אבל כרגע אנחנו מתעסקים במפגש מול איי פארו. אני שמח שכל השחקנים כשירים ובכושר טוב".
3 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
"שמח שכל השחקנים כשירים ובכושר טוב". רוטנשטיינר
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
רוטנשטיינר דיבר גם על מערך שלושת הבלמים: "אני חושב שדנים בזה יותר מדי, וזה לא משנה. הגמישות הטקטית תמיד חשובה כדי להתקדם. עשינו שינויים נגד מונטנגרו ואני חושב שאנחנו יכולים לנסות את זה גם מול איי פארו. משחק על דשא סינטטי? כמובן שזה לא נותן את היתרון הטכני שאנחנו מצפים לו, אני מקווה שנצליח להסתגל לזה במהירות האפשרית".
קפטן הנבחרת ביברס נאתכו: "אנחנו יודעים איך הם משחקים, עשינו עליהם סקאוטינג, ראינו כמה סרטונים שלהם. אנחנו עובדים כמובן גם על עצמנו, באים במטרה ורצון לנצח. זה משחק חשוב מבחינתנו. זה יהיה מפתח לאן אנחנו הולכים מכאן. רוצים להגיע למשחק הביתי מול אוסטריה עם תוצאה טובה ואווירה חיובית".
3 צפייה בגלריה
אימון נבחרת ישראל
אימון נבחרת ישראל
אימון נבחרת ישראל
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
3 צפייה בגלריה
ליאל עבדה
ליאל עבדה
ליאל עבדה
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
נאתכו התייחס גם לזימונים החדשים לסגל: "זה חיובי שיש דם חדש ורענון של דברים, בטח ובטח כשיש צעירים מאוד מוכשרים שחשוב לתת להם דקות וניסיון. אני בטוח שלאט לאט עם הזמן הם ייקחו את המושכות ויובילו את הנבחרת. זה טבעי ואמור לקרות בכל מקום. כל עוד אני מרגיש שאני יכול לתרום - אהיה פה. גם אם זה לא לשחק 90 דקות. כרגע כנבחרת אנחנו בתהליך מאוד חיובי וטוב. נקווה שהוא יראה תוצאות".
הנבחרת קיימה אתמול בערב אימון ראשון באיי פארו, לאחר עיכוב בנחיתה בעקבות ערפל כבד. מרבית ההרכב של רוטנשטיינר סגור: השוער אופיר מרציאנו צפוי לפתוח, אלי דסה וסאן מנחם (במקום חאתם אל-חמיד שנפצע במפשעה) בצדדים ובאמצע שלושה בלמים - ניר ביטון, איתן טיבי וכנראה אוראל ד.
בקישור יפתחו דור פרץ, ביברס נאתכו ומנור סולומון, כאשר ההתלבטות תהיה בין ליאל עבדה למונס דאבור שזוכה לעדיפות, ואחד מהם ישחק לצד ערן זהבי.