יוצאים לדרך חדשה? ארגון אוהדי בית"ר ירושלים "לה פמיליה" יצא בהודעה מעניינת לקראת פתיחת עונת 2022/23 בשבת הקרובה: "מספיק עם קריאות גזעניות שפוגעות בקבוצה ועם זריקות חפצים".
בפוסט בעמוד הפייסבוק של הארגון נכתב: "אוהדים יקרים. בשבת אנו פותחים את עונת 2022/2023. אנו מבקשים מכל הקהל הרחב הגדול והעוצמתי שלנו, לקרוא להפנים וליישם: מספיק עם קריאות גזעניות שפוגעות בקבוצה, מספיק עם זריקות חפצים וכל הבא ליד, כולנו אוהדי בית"ר באש ובמים. הדבר הזה פוגע רק במועדון עצמו. יש לנו את הקהל הכי טוב בארץ בעידוד ובתצוגות. אנו נגיע ונתרכז אך ורק בזה".
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(צילום: עוז מועלם)
ב"לה פמיליה" גם עודדו את הקהל לרכוש מינויים למשחקי הבית של בית"ר, אחרי שעד כה נמכרו כ-2500 מנויים לפי ההערכות: "הגיע הזמן להתעורר. אין סיבה לכמות כזאת עלובה של מנויים. העזרה המינימלית למועדון העונה זה לעשות מנוי, למען בית"ר ירושלים ואהבתנו לקבוצה. העונה המועדון זקוק לקהל יותר מתמיד".

מנכ"ל חדש: כפיר אדרי יחליף את מוני ברוש

ובינתיים, הבעלים החדש ברק אברמוב מגבש את הכוורת הניהולית במועדון. בית"ר הודיעה אתמול על פרידה מהמנכ"ל בארבע השנים האחרונות, מוני ברוש, ואת מקומו יתפוס כפיר אדרי, שייכנס לתפקיד בשבועות הקרובים.
ברוש: "הייתה לי הזכות, דווקא בתקופה כה מאתגרת בתולדות המועדון, לפעול ולהוביל לילות כימים, צוות עובדים בית"ריים נחוש, מקצועי, מסור ונאמן שראה לאורך כל הדרך את טובת המועדון, לא אחת לפני טובתו האישית וטובת משפחתו. נולדתי בית"רי, ואמשיך להיות כזה עד סוף חיי".
2 צפייה בגלריה
אדרי ואברמוב
אדרי ואברמוב
אדרי ואברמוב
(צילום: עוז מועלם)
"אני רוצה לאחל בהצלחה גדולה לברק ולכפיר ואהיה כאן בכל שלבי החפיפה וגם בהמשך לכל עזרה שהמועדון יזדקק לו. אני מקווה ומייחל שהאוהדים יפנימו את גודל השעה, ויתמכו במועדון ביתר שאת בעיקר בתקופה הזאת".
אברמוב: "לאורך התקופה האחרונה בה אנו במועדון, אנחנו שומעים על עבודתו הרבה של מוני, שהייתה הרבה מעבר למנכ"ל. רואים שהוא נתן את הלב והנשמה שלו למה שקרה כאן, ונשמח תמיד לשמוע בעצתו. אני רוצה לאחל לו בהצלחה גדולה בהמשך הדרך ומקווה לראות אותו ביחד עם הקהל הרב שלנו חוגג בטדי ביחד".
בית"ר פתחה את העונה רשמית רק בשבת האחרונה בהפסד להפועל ת"א בגביע הטוטו לאחר שהמועדון עבר רשמית לידיו של ברק אברמוב ובכך ניצל מפירוק. בית"ר תפתח את ליגת העל במשחק מול מכבי נתניה בשבת הקרובה (20:00).