פריצת דרך משמעותית נרשמה אתמול בהפועל ת"א, כפי שפורסם אתמול לראשונה ב-ynet. מאיר תושב, מקבוצת הבעלות הקודמת והצלע הדומיננטית שבה, שלח מכתב מטעם עורך דינו אל דייויד מינצברג ואדמונד ספרא והבהיר: אני עומד מאחורי כל ההתחייבויות שלי בהסכם מול מינצברג, ללא קשר לזהות הבעלים.
תושב החליט לקחת אחריות על מנת לא למנוע את העברת הקבוצה לידיו של ספרא או עופר ינאי, ולמעשה במכתבו הבהיר כי בחר לשים רשת בטחון לטובת ביצוע העסקה. "הצהרתי יכולה לאפשר לעסקת רכישה לצאת לדרך ולתת את הבסיס המשפטי לכל מי שמעוניין להיכנס בנעליו של הבעלים הנוכחי באותה נקודה", נכתב במכתב. "נהיה מחויבים לעשות הכל כדי לא להיות גורם מעכב".
1 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
דייויד מינצברג
(צילום: עוז מועלם)
מטרת שיחת הזום שנערכה בין הצדדים הייתה לבצע תוכנית עבודה מסודרת בכדי להגיע להסכם מהיר. כמו כן, ייתכן שייבחר בורר מיידי בכדי לזרז את העניינים ולא להגיע לבית המשפט, מה שעשוי לטרפד את העברת הקבוצה מאחר כי אז יהיה מדובר בתהליך ארוך. "מאחר ואנחנו מבינים כי מתנהל מו"מ לרכישת המועדון, הרי שלוח הזמנים יכול להיות גורם מעכב", הוסיף תושב במכתבו. "הצענו מספר נתיבים אפשריים להגיע לפתרון מהיר, כולל בוררות, אך ברצוננו לומר כי אנחנו מחויבים לקבל את המחויבות שנתנו לבעלים הנוכחיים באותה המידה", המשיך תושב, מה שיוביל עתה להמשך המגעים המיידים בין ספרא למינצברג.
המטרה של מינצברג ותושב להגיע להסכם של סגירת החובות, התפשרות של כל אחד מהצדדים, בכדי להודיע לספרא כי ישנו סיכום על סגירת חובות העבר ואז האחרון, שעדיין לא העביר את הצעתו החדשה, יעשה זאת וייכנס למו"מ בזק לטובת קביעת השבת חלק מההשקעה של מינצברג כדי להתחיל את הליך העברת הבעלות. בסביבתו של עופר ינאי, הבעלים של קבוצת הכדורסל האדומה, אישרו אתמול לראשונה כי הוא בוחן את רכישת המועדון, אולם במקרה שלו המתווה יכלול בעלות בשותפות עם איש עסקים נוסף.
בנאדו: ניתנה לשחקנים במה מכובדת
(באדיבות ONE)