בכר: "ק"ש - נעלה עם ההרכב הכי טוב"
(באדיבות ONE)
חמישה ימים אחרי ה-0:1 הקשה מול הפועל חדרה ושלושה לפני משחק החוץ נגד פריז סן ז'רמן בליגת האלופות, תתארח מכבי חיפה אצל עירוני קריית שמונה בשבת (20:15). למרות העומס הכבד ושני ההפסדים המפתיעים להפועל ירושלים ובני ריינה, האלופה נמצאת במקום השני בליגת העל עם 18 נקודות מ-24, אחת בלבד מתחת למכבי ת"א המוליכה.
1 צפייה בגלריה
פוגש את האקסית בשבת. בכר
פוגש את האקסית בשבת. בכר
פוגש את האקסית בשבת. בכר
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
מאמן מכבי חיפה ברק בכר הגיע היום (חמישי) למסיבת עיתונאים, בה דיבר על המשחק הקרוב מול קריית שמונה. "זה מגרש קשה ואנחנו מתקשים בליגה", הודה המאמן הירוק, "אנחנו יודעים שיהיה משחק קשה וזה גם משחק חשוב עם משמעות רבה להמשך הליגה. זה משחק מפתח מבחינתנו. אנחנו רוצים לעשות את ההכנה הכי טובה ולא להגיע נרפים, מאמין שנעשה את זה".
על היכולת של הקבוצה במחציות הראשונות העונה אמר בכר: "אנחנו מודעים לעניין הזה. לרוב המשחקים בליגה הגענו אחרי המשחקים באירופה והיו לזה השלכות. אנחנו מנסים ללמוד מזה וליישם את זה במשחק הבא. לא להוביל במחצית בשמונה משחקים בליגה זה יותר מדי ולא תמיד אפשר לחזור". על המשחק ההגנתי שצפוי מקריית שמונה: "אנחנו רגילים שקבוצות מגיעות ומתגוננות נגדנו. סביר להניח שקריית שמונה תתגונן וקצת תתקוף. נגד חדרה ייצרנו המון התקפות. אולי כמות המצבים לא הייתה מספיק איכותית, אבל הגענו למצבים. אני לא מתחשב בשום משחק עם כל הכבוד לפריז. נעלה עם ההרכב הכי חזק שיכול לעלות. אנחנו מתחשבים במה שהיה לפני ואולי בגלל זה נעשה שינויים. השחקן שיעלה בקריית שמונה הוא רק זה שיוכל לתת 100%".
על מאוויס צ'יבוטה אמר בכר: "אפשר להפיק משהו מכולם, כל אחד יקבל את הדקות שלו וגם מאוויס. אני שמח שהוא נכנס ובישל שער חשוב. אני רואה אצלו מגמה חיובית גם באימונים. שרק ימשיך כך". על בן שהר: "יש לנו סגל מספיק רחב וברגע שאחשוב ששחקן מספיק טוב לסגל, הוא יהיה שם".
על הטירוף של האוהדים: "זה משהו שאין לו תקדים. מצד אחד זה כיף ומצד שני זה כואב על אוהדים שרוצים להיות חלק מהחוויה ולא יכולים. בשבת הקהל ימלא את האצטדיון בקריית שמונה, חשוב שיהיה אצטדיון מלא שייתן לו הרגשה טובה וידרבן את השחקנים. הקהל ימלא את המגרש ואנחנו נעשה הכול כדי לשמח אותו".
פורסם לראשונה: 17:09, 20.10.22