אחרי הבכורה המוצלחת שלו במדי לידס מליגת המשנה באנגליה, מנור סולומון צפוי לפתוח בשישי (21:45) במשחק החוץ מול בלגיה במסגרת ליגת האומות שיתקיים בהונגריה. שחקן הכנף בן ה-25, שאתמול (שבת) הופיע לראשונה במשחק רשמי מאז שנפצע בשלהי ספטמבר, בישל את השער הראשון ב-0:2 על האל סיטי והציג יכולת מעודדת, מה שבטיח לו מקום בהרכב הנבחרת, שתתכנס מחר בדבצרן.
רק שלושה שחקנים שינחתו מחר בדברצן יזכו לקבל חדר יחיד בימים הראשונים שלהם, וזאת בגלל הפרש השעות - מדובר בליאל עבדה ותאי בריבו מה-MLS ונטע לביא מהליגה היפנית. שאר השחקנים ישהו בחדרים זוגיים ממחר ועד אחרי המשחק "הביתי" מול איטליה בהונגריה בשלישי הבא.
1 צפייה בגלריה
מנור סולומון נבחרת ישראל מוול נבחרת קוסובו
מנור סולומון נבחרת ישראל מוול נבחרת קוסובו
מנסה לחזור לכושר. סולומון
(צילום: עוז מועלם)
שוער מכבי חיפה שריף כיוף צפוי לפתוח בגלל הפציעות של דניאל פרץ ועומרי גלזר, וכרגע רן בן שמעון מעדיף את רוי רביבו במשבצת המגן השמאלי על פני דני גרופר. המערך צפוי לכלול שלושה בלמים למרות למרות ההיעדרות של שון גולדברג הפצוע, כשמי שצפוי לשחק כבלם הוא בין היתר עומרי גאנדלמן, קשרה של גנט שדווקא נמצא בכושר הבקעה מצוין מאז פתיחת העונה. גם רז שלמה יפתח במרכז ההגנה, ובנבחרת ינסו לאלתר בלם נוסף. בעמדת החלוץ, דין דוד מועדף כרגע על פני דור תורג'מן, זאת אחרי שכבר התקבלה החלטה עקרונית כי ערן זהבי כבר לא יהיה חלק מסגל הנבחרת בעידן בן שמעון.