אופ"א הענישה היום (שישי) את אוניון ברלין בעקבות הקריאות האנטישמיות של אוהדיה לעבר אלו של מכבי חיפה במשחק בין השתיים בתחילת החודש (0:3 לגרמנים) בליגה האזורית.
אופ"א, שכינתה זאת "התנהגות גזענית", קבעה כי הקבוצה הגרמנית תסגור שניים מהיציעים המרכזיים באצטדיון האולימפי בברלין, במשחק הקרוב מול פיינורד בליגה האזורית (ביום חמישי הבא). נוסף על כך, בארגון ביקשו מהמועדון לתלות שלט NoToRacism# ביציעים הריקים.
4 צפייה בגלריה
אוהדי אוניון ברלין
אוהדי אוניון ברלין
אוהדי אוניון ברלין
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
סאן מנחם מאוכזב, אוניון ברלין חוגגת
סאן מנחם מאוכזב, אוניון ברלין חוגגת
סאן מנחם מאוכזב, שחקני אוניון ברלין חוגגים במשחק בתחילת החודש
(צילום: AP)
המשטרה המקומית טענה בזמנו כי אחד מאוהדי מכבי חיפה התלונן שאוהד של אוניון ניסה להבעיר את דגל ישראל באש תוך שצעק "הייל היטלר" והצדיע בכיוונו במועל יד.

בכר מוכן לאשדוד: "רוצה שלא נוריד את הרגל מהגז"

מכבי חיפה תתארח מחר (שבת, 20:30) באצטדיון הי"א אצל מ.ס אשדוד בליגת העל ותנסה להמשיך במומנטום החיובי שלה. בחיפה מעודדים מכך שבוגדן פלאניץ' ערך אימון מלא וכשיר למשחק. גם חוסה רודריגס יעמוד לרשותו של בכר.
שון גולדברג צפוי להמשיך לקבל קרדיט ב-11. צ'ארון שרי, עומר אצילי ודולב חזיזה יעלו בקישור ההתקפי כאשר גודסוויי דוניו, שנראה מצוין במשחקים האחרונים, יפתח בחוד מול הקבוצה שניצחה במחזור הקודם את מכבי ת"א.
4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"אשדוד קבוצה מאוד ביתית". בכר
(צילום: שרון צור)
4 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ' וגוסטבו מרמנטיני
בוגדן פלאניץ' וגוסטבו מרמנטיני
חזר לאימונים. פלאניץ'
(צילום: יאיר שגיא)
"אשדוד קבוצה מאוד ביתית, שעשתה ניצחון מאוד יפה וחשוב", סיפר המאמן ברק בכר. "אנחנו רוצים להמשיך במומנטום מהמשחקים האחרונים. אני רוצה אינטנסיביות 90 דקות, בלי להוריד את הרגל מהגז. אנחנו זוכרים שבשנה שעברה שהגענו לאשדוד, הקהל שלנו הגיע בהמוניו ונתן לנו דחיפה".
ג'וש כהן הוסיף: "אשדוד קבוצה קשוחה. מדובר במגרש שקשה לשחק בו ואנחנו חייבים להיות מוכנים. הנוכחות של הקהל עוזרת לנו מאוד".