הפועל באר-שבע מגיעה למחזור האחרון בשלב הבתים של הקונפרנס ליג כשהיא לא תלויה רק בעצמה. ניצחון מחר (חמישי, 22:00) על אוסטריה וינה לא יספיק, אלא היא זקוקה במקביל להפסד של לך פוזנן מול ויאריאל במשחק המקביל.
"אוסטריה וינה קבוצה טובה וחזקה מאוד", אמר מאמן באר-שבע, אליניב ברדה. "ראינו את זה בווינה כשלא הצלחנו לנצח אותם. מאז הם שינו שיטה, מערך ושחקנים ואנחנו נצטרך להיות מוכנים לשינויים שהם עשו ולשחק את הכדורגל שלנו".
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
משחק חשוב. ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
ברדה החמיא לאיאד אבו עביד: "הוא דוגמה טובה לאחד שמקריב ושם את הגוף שלו למען הקבוצה. זה דבר שצריך להיות טמוע ב-DNA של הפועל באר שבע. כל השחקנים שלנו משחקים עם הלב והנשמה בשביל המועדון, ובמצב כזה גם קשה לפספס משחקים גם אם כואב לך. כולם עושים מאמצים כבירים כדי לשחק, גם המחליפים".
המאמן הוסיף: "אנחנו לא תלויים בעצמנו בבית הזה, אבל לא רוצים לומר מה היה קורה אם, אלא לעשות את העבודה שלנו ולנצח. קודם כל אנחנו צריכים לנצח. אם תהיה פה אווירה כמו שהייתה נגד מכבי ת"א זו תהיה הדחיפה הכי טובה שנוכל לקבל".
אבו עביד, שישב לצד ברדה במסיבת העיתונאים, סיכם: "אנחנו מקצוענים, כבר שכחנו ממה שהיה ביום שני נגד מכבי תל אביב ומחר יש לנו משחק מאוד חשוב באירופה, שזו חוויה בפני עצמה ואנחנו רוצים להמשיך אותה".