ממשיך במכבי ת"א: ערן זהבי חתם הערב (ראשון) על חוזה חדש במכבי ת"א שישאיר אותו צהוב גם בעונת 2024/25, כפי שנחשף ב-ynet.
כוכב מכבי ת"א הסכים לקצץ בשכרו, וירוויח 600 אלף אירו לעונה אחרי שבשנתיים הקודמות הרוויח מיליון אירו לעונה. זהבי אמר אחרי החתימה: "אני שמח ונרגש להמשיך במסע המופלא הזה. זה נכון שלקחתי את הזמן ביחד עם המועדון למחשבות מה נכון לנו אבל הרעב לתארים במקום שאני כל כך אוהב ניצח כל מחשבה אחרת".
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
עוד עונה בצהוב. ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
זהבי, מלך שערי ליגת העל בעונה שעברה לצד דין דוד, יצטרף לקבוצה במחנה האימונים בפולין, אליו היא יוצאת מחר עם המאמן החדש ז'רקו לאזטיץ'. החתימה הגיעה אחרי מתיחות בין הצדדים. בין היתר, אחיו וסוכנו אבי זהבי אמר כי: "לא נוהל מו"מ אחרי העונה הגדולה שלו". זהבי גם לא הגיע לאימון הפתיחה של מכבי ת"א, אבל הסאגה הסתיימה והוא יישאר בצהוב לעונה נוספת.
הבעלים מיץ' גולדהאר אמר: "ערן הוא שחקן שהראה פעם אחר פעם כמה הוא ווינר ומנהיג. לאחר הזכייה באליפות בשנה שעברה, הקמפיין הקרוב צפוי להיות מאתגר עוד יותר. העבודה של שמירה על התואר ושיפור מהעונה שעברה יחלו בפולין. אני בטוח כי כולם יצטרפו אלי בתמיכה בקבוצה בשעה שאנחנו יוצאים למסע חדש".
החלוץ בן ה-36 כבש בעונה שעברה 39 שערים ב-55 הופעות, ואף נבחר לשחקן העונה בליגת העל. הוא זכה עם הקבוצה בארבע אליפויות, פעמיים בגביע הטוטו ופעם אחת בגביע המדינה. זאת תהיה העונה השביעית שלו במכבי ת"א.
ב-15 ביולי האלופה תפתח העונה במשחק אלוף האלופים מול מכבי פ"ת, ב-23 ביולי היא תשחק בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות מול המנצחת במפגש בין וירטוס לסטיאווה בוקרשט.
זהבי: ״לא אפרוש כדי שהסדרה תיגמר ב-וואו״
(ONE)