עכשיו זה רשמי: נמניה סטואיץ' חתם ל-3 שנים במכבי ת"א. הבלם הסרבי הצטרף מהכוכב האדום בלגרד לאחר שהושג סיכום בין שני המועדונים על העברתו.
לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במועדון וחתם על החוזה, סטואיץ', שילבש במכבי ת"א את החולצה מספר 18, אמר לאחר החתימה: "מכבי הוא מועדון עם היסטוריה עשירה והגדול בישראל עליו שמעתי כבר מגיל צעיר. אני שמח מאוד להיות כאן, להצטרף למכבי ולעבוד שוב תחת ז'ארקו לאזטיץ' והצוות שלו שהיו כל כך משמעותיים בקריירה שלי. אני מקווה לעזור למכבי לזכות בכמה תארים שרק אפשר ולהצליח במסגרות האירופיות. מחכה כבר להתחיל".
1 צפייה בגלריה
סטואיץ'
סטואיץ'
רכש חדש. סטואיץ'
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
סטואיץ' בן ה-26, שהספיק לערוך שתי הופעות במדי נבחרת סרביה ונמנה עם הסגל שלה ליורו 2024, שיחק במשך שנתיים בבאצ'קה טופולה תחת לאזטיץ', ובקיץ נמכר לכוכב האדום בלגרד תמורת מיליון אירו. הוא הספיק לערוך ארבע הופעות במדי האלופה הסרבית, וכעת התאחד עם מאמנו הקודם.
סטואיץ' גדל בכוכב האדום בלגרד, אך לא שיחק במדיה אפילו פעם אחת בבוגרים. במשך שלוש שנים הוא שיחק כמושאל בשלוש קבוצות שונות. ב-2021 עבר השחקן למטאלץ, ועונה לאחר מכן חתם בבאצ'קה טופולה - שם ערך 66 הופעות ליגה ו-95 בכל המסגרות. בעונה שעברה הוא אף נבחר לנבחרת העונה בליגה הסרבית.