הפועל באר-שבע הודיעה היום (ראשון) על צירופו של שחקן נוסף לסגל של אליניב ברדה לעונה הבאה. מדובר במגן השמאלי הראל שלום (25), שמגיע מהפועל ירושלים. בעונה שעברה ב-34 הופעות בליגה הוא תרם שני בישולים.
הוא מגיע כשחקן חופשי ומבחינת מקומו בסגל, הוא מיועד להיות המגן השמאלי המחליף של הלדר לופס הפורטוגלי. בפועל, מחליף שלום את אביב סולומון שעזב לבני סכנין.
1 צפייה בגלריה
שלום
שלום
"מודה לצוות המקצועי על האמון בי". שלום
(צילום: הפועל באר-שבע)
הוא חתם על חוזה לשנות עונות ובהודעת המועדון נמסר על ידו: "אני נרגש לחתום בהפועל באר-שבע ומודה לצוות המקצועי על האמון בי. אצטרף הערב למחנה האימונים יחד עם חבריי החדשים ושם נתכונן בצורה המיטבית לקראת העונה הקרובה. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות שוב להפועל ירושלים, על תקופה מלאה בחוויות".
בנוסף, המגן הימני אור דדיה (25) האריך את חוזהו במועדון לשנתיים נוספות. דדיה - שעשוי לצאת הקיץ להשאלה - אמר במעמד החתימה: "המועדון הזה יקר לליבי וטבעי עבורי להמשיך בו עם כל האנשים המדהימים שמלווים אותי. תודה לאלונה, גיא, אליניב וכל הצוות המקצועי".
מאז החלה הקבוצה להתאמן הקיץ נבחנו בשורותיה מספר מגינים שמאליים אך בסופו של דבר הוחלט שאף אחד מהם אינו מתאים להיכלל בסגל הסופי.
מדובר בשחקן השני שמצרפת באר-שבע הקיץ מהפועל ירושלים, כשקדם לו שחקן ההתקפה גיא בדש. שלום ייצא עם הקבוצה כבר הערב למחנה אימונים בפולין שם תערוך ארעבה משחקי הכנה ובבסיומו תמריא הקבוצה ליוון, שם תקיים משחק אימון פנאתינייקוס.
27 שחקנים ייצאו למחנה. דור מיכה שלא בתוכניות ישאר בארץ כמו תומר יוספי, אמיר אריאלי וטום עמוס שאמורים לצאת בהשאלה לקבוצות אחרות. רותם חטואל טרם החלים מפציעה בשרירי הבטן וגם הוא לא יהיה במחנה.